Minister Emilewicz zaprasza na weekend za pół ceny

Do 31 stycznia potrwa rejestracja przedsiębiorców turystycznych chętnych do wzięcia udziału w ósmej już akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, która obędzie się w przedostatni weekend marca.

Publikacja: 08.01.2020 10:09

Minister Emilewicz zaprasza na weekend za pół ceny

Foto: Fot. materiały promocyjne

Ogólnopolską akcję „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizuje dwa razy w roku, wiosną i jesienią, Polska Organizacja Turystyczna, w tym roku pierwszy raz we współpracy z Ministerstwem Rozwoju (wcześniej z Ministerstwem Sportu i Turystyki). Hotelarze, restauratorzy, gestorzy placówek kulturalnych oferują wówczas swoje usługi w cenach obniżonych o połowę. Ma to zachęcić turystów do podróżowania po Polsce poza letnim i zimowym szczytem sezonu. Minionej jesieni POT pierwszy raz zaprosiła do skorzystania z tej oferty turystów z sąsiednich krajów.

CZYTAJ TEŻ: POT ściąga obcokrajowców na „Weekend za pół ceny”

Następna akcja odbędzie się od 20 do 22 marca. POT i Ministerstwo Rozwoju w rozesłanym dziś komunikacie informują, że instytucje samorządowe, organizacje związane z obsługą ruchu turystycznego i przedsiębiorcy, którzy chcą wziąć w niej udział, powinni wysłać zgłoszenie przez stronę polskazobaczwiecej.pl do 31 stycznia.

– Zachęcam wszystkich przedsiębiorców do przystąpienia do akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Jestem przekonana, że jest to dla nich szansa na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie obiektów poza sezonem – mówi minister rozwoju Jadwiga Emilewicz, cytowana w komunikacie. – Już teraz obserwujemy wzrost krajowych wyjazdów krótkookresowych. Razem możemy wzmocnić ten trend i zachęcić Polaków do podróżowania przez cały rok.

ZOBACZ TAKŻE: Ponad tysiąc atrakcji na weekend za pół ceny

– Udział w projekcie to także doskonała okazja do darmowej reklamy. O akcji szeroko informują zarówno media ogólnopolskie, jak i lokalne – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk. – Polska Organizacja Turystyczna przeprowadzi też kampanię reklamową w internecie i środkach transportu, między innymi w pociągach PKP Intercity i autobusach PKS Polonus.

Jak dodaje, POT kolejny raz promować będzie akcję za granicą, a konkretnie w dziesięciu krajach, z których do Polski przyjeżdża ponad dwie trzecie zagranicznych turystów – w Niemczech, Czechach, Rosji, na Ukrainie, Litwie, Słowacji i Białorusi, a także w Finlandii, Norwegii i Szwecji. Na kampanię promocyjną POT przeznaczy około 200 tysięcy złotych.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Polska ma 21 nowych ambasadorów kongresów
Popularne Trendy
Długa kolejka do polskiego pawilonu na Expo w Osace. „To coś więcej niż budynek”
Popularne Trendy
Dobry start nowego roku w Grecji. 10 procent więcej gości
Popularne Trendy
Europejczycy rzucili się na wakacje w Turcji. Szczególnie jedna nacja