Minister Emilewicz zaprasza na weekend za pół ceny

Minister rozwoju Jadwiga Emilewicz
Minister rozwoju Jadwiga Emilewicz
Fot. materiały promocyjne

Do 31 stycznia potrwa rejestracja przedsiębiorców turystycznych chętnych do wzięcia udziału w ósmej już akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, która obędzie się w przedostatni weekend marca.

Ogólnopolską akcję „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizuje dwa razy w roku, wiosną i jesienią, Polska Organizacja Turystyczna, w tym roku pierwszy raz we współpracy z Ministerstwem Rozwoju (wcześniej z Ministerstwem Sportu i Turystyki). Hotelarze, restauratorzy, gestorzy placówek kulturalnych oferują wówczas swoje usługi w cenach obniżonych o połowę. Ma to zachęcić turystów do podróżowania po Polsce poza letnim i zimowym szczytem sezonu. Minionej jesieni POT pierwszy raz zaprosiła do skorzystania z tej oferty turystów z sąsiednich krajów.

CZYTAJ TEŻ: POT ściąga obcokrajowców na „Weekend za pół ceny”

Następna akcja odbędzie się od 20 do 22 marca. POT i Ministerstwo Rozwoju w rozesłanym dziś komunikacie informują, że instytucje samorządowe, organizacje związane z obsługą ruchu turystycznego i przedsiębiorcy, którzy chcą wziąć w niej udział, powinni wysłać zgłoszenie przez stronę polskazobaczwiecej.pl do 31 stycznia.

– Zachęcam wszystkich przedsiębiorców do przystąpienia do akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Jestem przekonana, że jest to dla nich szansa na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie obiektów poza sezonem – mówi minister rozwoju Jadwiga Emilewicz, cytowana w komunikacie. – Już teraz obserwujemy wzrost krajowych wyjazdów krótkookresowych. Razem możemy wzmocnić ten trend i zachęcić Polaków do podróżowania przez cały rok.

ZOBACZ TAKŻE: Ponad tysiąc atrakcji na weekend za pół ceny

– Udział w projekcie to także doskonała okazja do darmowej reklamy. O akcji szeroko informują zarówno media ogólnopolskie, jak i lokalne – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk. – Polska Organizacja Turystyczna przeprowadzi też kampanię reklamową w internecie i środkach transportu, między innymi w pociągach PKP Intercity i autobusach PKS Polonus.

Jak dodaje, POT kolejny raz promować będzie akcję za granicą, a konkretnie w dziesięciu krajach, z których do Polski przyjeżdża ponad dwie trzecie zagranicznych turystów – w Niemczech, Czechach, Rosji, na Ukrainie, Litwie, Słowacji i Białorusi, a także w Finlandii, Norwegii i Szwecji. Na kampanię promocyjną POT przeznaczy około 200 tysięcy złotych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Bańka: Polska musi się promować dynamicznie

– Prosiłem prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, żeby zorientował się, jakie są szanse, żeby odzyskać ...

Austria promuje naturę i kryształy

Na organizowanie letnich wycieczek w góry i nad jeziora namawiają polskie biura podróży austriackie ...

Singapur najdroższy do życia

Singapur, czwarty raz z rzędu, został uznany za najdroższe miasto świata Coroczny ranking przygotowany ...

Emirates polecą do Phnom Penh przez Bangkok

Od 1 czerwca przewoźnik z Dubaju latać będzie do Kambodży z międzylądowaniem w Tajlandii ...

Hotelarze do EgyptAir: Przeceńcie bilety do Szarmu

Egipska branża turystyczna domaga się od EgyptAir obniżenia o połowę ceny biletu lotniczego z ...

W Jerozolimie powstanie kolej linowa

Ministerstwo Turystyki chce zbudować w Jerozolimie kolej linową. Projekt, który zatwierdził już Narodowy Komitet ...