POT ściąga obcokrajowców na „Weekend za pół ceny”

Materiały promocyjne

Pierwszy raz do skorzystania z polskiej oferty turystycznej w ramach akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” Polska Organizacja Turystyczna zaprosi turystów z zagranicy

Ogólnopolską akcję „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizuje dwa razy w roku, wiosną i jesienią, Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Hotelarze, restauratorzy, organizatorzy wydarzeń sportowych, placówki kulturalne oferują wówczas swoje usługi w cenach obniżonych o połowę. Ma to zachęcić turystów do podróżowania po Polsce poza wakacjami i feriami zimowymi. Tej jesieni POT pierwszy raz zaprosi do udziału w akcji turystów z Niemiec, Czech, Słowacji, Ukrainy, Rosji, Norwegii i Szwecji.

– Głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie POT-u. – Działając wspólnie, przedsiębiorcy mają większe szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem. Dla partnerów naszej akcji to także doskonała okazja do darmowej reklamy, tym bardziej, że najbliższą akcję pierwszy raz promować będziemy na siedmiu rynkach zagranicznych – zachęca prezes.

Czytaj też: „POT: Udana Polska za pół ceny”.

POT będzie promował akcję w mediach, głównie regionalnych i społecznościowych, oraz środkach transportu, na przykład w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus. Organizacja zapewnia, że tym razem budżet na promocję jest większy.

Rejestracja usługodawców trwa do 13 października. Zgłoszenia należy wysyłać za pomocą formularza na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Proces rejestracji jest łatwiejszy dzięki nowemu panelowi administracyjnemu, do którego zarejestrowane podmioty będą miały stały dostęp, także podczas przyszłych akcji.

Sprzedaż ofert ruszy 30 października, a finał akcji odbędzie się w weekend 22-24 listopada. W wiosennej odsłonie „Weekendu za pół ceny” wzięło udział 894 partnerów, którzy zaoferowali swoje usługi prawie 200 tysiącom turystów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

TSS pomaga promować się na Instagramie

Niemiecka organizacja branżowa Touristik Service System (TSS) przygotowała dla agentów bezpłatne materiały do publikacji ...

IATA zaostrza warunki agentom, ECTAA protestuje

Linie lotnicze zrzeszone w Międzynarodowym Zrzeszeniu Przewoźników Powietrznych IATA zlikwidowały konsultacje z biurami podróży ...

Rainbow partnerem strategicznym Karty Dużej Rodziny

Posiadacze Karty Dużej Rodziny dostaną 2 procent rabatu na wycieczki z biurem podróży Rainbow. ...

Na lotnisku dowiedziała się, że nie poleci przez błędy w systemie online

Rezerwując lot w internecie, trzeba uważać, bo system obsługujący stronę z rezerwacjami automatycznie zmienia ...

Amadeus pomoże kupić bilet na pociąg

Nowy system, który umożliwi rezerwację biletów kolejowych z różnych krajów bez konieczności podpisywania umów ...

Ryanair połączy Szczecin i Kraków

Ryanair zapowiedział, że w kwietniu przyszłego roku otworzy loty między Szczecinem i Krakowem, trzy ...