POT ściąga obcokrajowców na „Weekend za pół ceny”

Materiały promocyjne

Pierwszy raz do skorzystania z polskiej oferty turystycznej w ramach akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” Polska Organizacja Turystyczna zaprosi turystów z zagranicy

Ogólnopolską akcję „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizuje dwa razy w roku, wiosną i jesienią, Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Hotelarze, restauratorzy, organizatorzy wydarzeń sportowych, placówki kulturalne oferują wówczas swoje usługi w cenach obniżonych o połowę. Ma to zachęcić turystów do podróżowania po Polsce poza wakacjami i feriami zimowymi. Tej jesieni POT pierwszy raz zaprosi do udziału w akcji turystów z Niemiec, Czech, Słowacji, Ukrainy, Rosji, Norwegii i Szwecji.

– Głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie POT-u. – Działając wspólnie, przedsiębiorcy mają większe szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem. Dla partnerów naszej akcji to także doskonała okazja do darmowej reklamy, tym bardziej, że najbliższą akcję pierwszy raz promować będziemy na siedmiu rynkach zagranicznych – zachęca prezes.

Czytaj też: „POT: Udana Polska za pół ceny”.

POT będzie promował akcję w mediach, głównie regionalnych i społecznościowych, oraz środkach transportu, na przykład w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus. Organizacja zapewnia, że tym razem budżet na promocję jest większy.

Rejestracja usługodawców trwa do 13 października. Zgłoszenia należy wysyłać za pomocą formularza na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Proces rejestracji jest łatwiejszy dzięki nowemu panelowi administracyjnemu, do którego zarejestrowane podmioty będą miały stały dostęp, także podczas przyszłych akcji.

Sprzedaż ofert ruszy 30 października, a finał akcji odbędzie się w weekend 22-24 listopada. W wiosennej odsłonie „Weekendu za pół ceny” wzięło udział 894 partnerów, którzy zaoferowali swoje usługi prawie 200 tysiącom turystów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

ITB: Hiszpania najpopularniejszym celem podróży

O 6,5 procent wzrosła w zeszłym roku liczba podróży zagranicznych. Ich łączna liczba przekroczyła ...

IATA doradzi w sprawie budowy CPK

Spółka Centralny Port Komunikacyjny powołała z IATA wspólną komisję. Chce konsultować ze wszystkimi liniami ...

Niemieccy agenci sprzedają więcej rejsów

Rejsy wycieczkowe zyskały uznanie niemieckich turystów. Co ważne dla agentów, ten rodzaj oferty klienci ...

Grupa eSky wchodzi do Afryki

W lipcu internetowy agent turystyczny eSky udostępnił swoje usługi na pierwszym afrykańskim rynku – ...

Agroturystyka nie jest działalnością rolniczą

Świadczenie usług polegających na wynajmie pokoi dla letników w gospodarstwie wiejskim i na wyżywieniu ...

Miliarderzy wypoczywają w Egipcie

Egipt znalazł się na pierwszym miejscu wśród kierunków, w których w tym roku wakacje ...