Logos Travel: Podróże kulinarne mają przyszłość

Młoda Japonka, ubrana w kimono nawiązujące barwami do kwitnącej wiśni znalazła się na okładce nowego katalogu biura podróży Logos Travel. To zapowiedź wyjazdów kulinarnych do Japonii

Publikacja: 10.11.2017 11:54

Logos Travel: Podróże kulinarne mają przyszłość

Foto: Materiały promocyjne

– Wzorem lat ubiegłych w katalogu „Podróże z Pasją" na rok 2018 wprowadziliśmy nowe programy – np. wyprawę do Czadu, a także wyprawę do Erytrei połączoną z przejazdem przez Sudan – wyjaśnia Marek Śliwka, właściciel Logos Travel. W katalogu pojawił się też nowy program zwiedzania Japonii - „Japonia – kulinarnym szlakiem". W ramach nowej oferty turyści będą mogli zwiedzić mniej uczęszczane regiony Kraju Kwitnącej Wiśni i posmakować specjałów lokalnej kuchni. – To jaskółka zapowiadająca nasz nowy kierunek, zamierzamy wykorzystać powszechne zainteresowanie ludzi kuchnią i organizować wyjazdy z akcentami kulinarnymi – wyjaśnia Śliwka.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta