Reklama

Logos Travel: Podróże kulinarne mają przyszłość

Młoda Japonka, ubrana w kimono nawiązujące barwami do kwitnącej wiśni znalazła się na okładce nowego katalogu biura podróży Logos Travel. To zapowiedź wyjazdów kulinarnych do Japonii

Publikacja: 10.11.2017 11:54

Logos Travel: Podróże kulinarne mają przyszłość

Foto: Materiały promocyjne

– Wzorem lat ubiegłych w katalogu „Podróże z Pasją" na rok 2018 wprowadziliśmy nowe programy – np. wyprawę do Czadu, a także wyprawę do Erytrei połączoną z przejazdem przez Sudan – wyjaśnia Marek Śliwka, właściciel Logos Travel. W katalogu pojawił się też nowy program zwiedzania Japonii - „Japonia – kulinarnym szlakiem". W ramach nowej oferty turyści będą mogli zwiedzić mniej uczęszczane regiony Kraju Kwitnącej Wiśni i posmakować specjałów lokalnej kuchni. – To jaskółka zapowiadająca nasz nowy kierunek, zamierzamy wykorzystać powszechne zainteresowanie ludzi kuchnią i organizować wyjazdy z akcentami kulinarnymi – wyjaśnia Śliwka.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama