Booking.com wie, jaka będzie turystyka za rok

Jeszcze więcej technologii i chęci do podróżowania oraz powroty do miejsc znanych z dzieciństwa to trzy z ośmiu trendów, które według Booking.com będą charakteryzować turystykę w 2018 roku

Aktualizacja: 31.10.2017 07:54 Publikacja: 31.10.2017 07:30

Booking.com wie, jaka będzie turystyka za rok

Foto: Pixabay

Booking.com określił osiem trendów, które w przyszłym roku będą rządzić światową turystyką. Jako pierwszy wymienia większe wykorzystanie technologii, która ma podróżnym pomóc poznać kierunek lub zakwaterowanie jeszcze przed dokonaniem rezerwacji. 29 procent ankietowanych twierdzi, że lubią, kiedy komputer planuje im kolejną wycieczkę w oparciu o historię wcześniejszych podróży. Dla 50 procent nie ma znaczenia, czy będą obsługiwani przez człowieka czy przez komputer, o ile tylko dostaną odpowiedzi na wszystkie pytania. 64 procent turystów mówi też, że zanim dokona zakupu, chciałoby za pośrednictwem wirtualnej rzeczywistości lepiej poznać miejsce, do którego się wybiera. 50 procent twierdzi z kolei, że spersonalizowane podpowiedzi dotyczące kierunków turystycznych i atrakcji, z jakich można w nich skorzystać, zachęcają ich do zarezerwowania nowej wycieczki.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta