Reklama

Booking.com wie, jaka będzie turystyka za rok

Jeszcze więcej technologii i chęci do podróżowania oraz powroty do miejsc znanych z dzieciństwa to trzy z ośmiu trendów, które według Booking.com będą charakteryzować turystykę w 2018 roku

Aktualizacja: 31.10.2017 07:54 Publikacja: 31.10.2017 07:30

Booking.com wie, jaka będzie turystyka za rok

Foto: Pixabay

Booking.com określił osiem trendów, które w przyszłym roku będą rządzić światową turystyką. Jako pierwszy wymienia większe wykorzystanie technologii, która ma podróżnym pomóc poznać kierunek lub zakwaterowanie jeszcze przed dokonaniem rezerwacji. 29 procent ankietowanych twierdzi, że lubią, kiedy komputer planuje im kolejną wycieczkę w oparciu o historię wcześniejszych podróży. Dla 50 procent nie ma znaczenia, czy będą obsługiwani przez człowieka czy przez komputer, o ile tylko dostaną odpowiedzi na wszystkie pytania. 64 procent turystów mówi też, że zanim dokona zakupu, chciałoby za pośrednictwem wirtualnej rzeczywistości lepiej poznać miejsce, do którego się wybiera. 50 procent twierdzi z kolei, że spersonalizowane podpowiedzi dotyczące kierunków turystycznych i atrakcji, z jakich można w nich skorzystać, zachęcają ich do zarezerwowania nowej wycieczki.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama