Kampania realizowana jest we współpracy z grupą mediową PR Newswire, która jest obecna na rynku chińskim od wielu lat. Przekaz ma dotrzeć do mieszkańców Chin poprzez różnorodne kanały informacyjne. Jak podaje Stołeczne Biuro Turystyki, komunikat prasowy trafił dziś do ok. 4,5 tysiąca chińskich mediów, w tym prasy, radia, telewizji i platform internetowych. Zostanie też wyświetlony w czterech największych chińskich mobilnych aplikacjach informacyjnych. Budżet kampanii to niecałe 9 tysięcy złotych.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas