Warszawa promuje się w Chinach Chopinem

Stołeczne Biuro Turystyki rozpoczyna w Chinach promocję Warszawy jako miasta Fryderyka Chopina

Aktualizacja: 19.09.2017 10:05 Publikacja: 13.09.2017 12:17

Warszawa promuje się w Chinach Chopinem

Foto: ROL

Kampania realizowana jest we współpracy z grupą mediową PR Newswire, która jest obecna na rynku chińskim od wielu lat. Przekaz ma dotrzeć do mieszkańców Chin poprzez różnorodne kanały informacyjne. Jak podaje Stołeczne Biuro Turystyki, komunikat prasowy trafił dziś do ok. 4,5 tysiąca chińskich mediów, w tym prasy, radia, telewizji i platform internetowych. Zostanie też wyświetlony w czterech największych chińskich mobilnych aplikacjach informacyjnych. Budżet kampanii to niecałe 9 tysięcy złotych.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń