Aktualizacja: 04.07.2017 10:47 Publikacja: 04.07.2017 10:47
fot. rooms.ryanair.com
Foto: Materiały promocyjne
Dyrektor do spraw marketingu w Ryanairze, Kenny Jacobs, zapowiedział, że koncern będzie konkurować z Booking.com. Obiekty, które zdecydują się sprzedawać swoje oferty za pośrednictwem Ryanair Rooms zapłacą przewoźnikowi jedynie połowę prowizji, którą dziś odprowadzają do Booking.com (około 15 procent). Do 2018 roku firma chce przystosować do projektu swoje systemy rezerwacyjne. – Są one bardzo dobre, może nawet lepsze niż te w Booking.com – mówi Jacobs w magazynie „Wirtschaftswoche".
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas