Ryanair chce konkurować z Booking.com

Hotele, które będą sprzedawać noclegi przez Ryanair Rooms, zapłacą niższą prowizję niż w Booking.com - zachęcają do współpracy ze swoim portalem tanie linie lotnicze

Publikacja: 04.07.2017 10:47

fot. rooms.ryanair.com

fot. rooms.ryanair.com

Foto: Materiały promocyjne

Dyrektor do spraw marketingu w Ryanairze, Kenny Jacobs, zapowiedział, że koncern będzie konkurować z Booking.com. Obiekty, które zdecydują się sprzedawać swoje oferty za pośrednictwem Ryanair Rooms zapłacą przewoźnikowi jedynie połowę prowizji, którą dziś odprowadzają do Booking.com (około 15 procent). Do 2018 roku firma chce przystosować do projektu swoje systemy rezerwacyjne. – Są one bardzo dobre, może nawet lepsze niż te w Booking.com – mówi Jacobs w magazynie „Wirtschaftswoche".

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta