Nowa atrakcja Skanii - Muzeum Porażki w Helsingborgu

Co łączy coca-colę o smaku kawy, grę planszową Donalda Trumpa i maskę na twarz zapewniającą upiększające elektrowstrząsy? Wszystkie te produkty uznawane są za rynkowe wpadki - i będą prezentowane w nowym Muzeum Porażki

Publikacja: 05.05.2017 11:04

Nowa atrakcja Skanii - Muzeum Porażki w Helsingborgu

Foto: Materiały promocyjne

7 czerwca 2017 roku w Helsingborgu otwarte zostanie muzeum gromadzące kolekcję najbardziej nieudanych produktów na świecie – Museum of Failure, czyli Muzeum Porażki. Pomysłodawcą ekspozycji jest psycholog Samuel West, według którego „nauka to jedyny sposób, aby zamienić porażkę w sukces".

Muzeum ma nie tylko bawić, ale też przypominać, że u podstaw każdego sukcesu leżą też niepowodzenia i uświadamiać, że nawet najbardziej znanym ludziom sukcesu zdarzają się niefortunne pomysły. Na kolekcję składają się bowiem między innymi produkty dużych, znanych koncernów, które ze względu na swoją bezużyteczność poniosły porażkę i które – jak twierdzi West - „firmy te najchętniej zachowałyby w tajemnicy".

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"