Aktualizacja: 17.03.2017 07:31 Publikacja: 17.03.2017 07:31
Foto: Pixabay
Niemiecki Związek Turystyczny (Deutscher ReiseVerband – DRV) chce lepiej wspierać branżę w procesie cyfryzacji. Organizacja właśnie uruchomiła blog poświęcony działaniom w internecie. Są w nim nowinki techniczne, porady i miejsce do dyskusji. Budżet przedsięwzięcia to 10 tysięcy euro.
Jak tłumaczy prezes DRV Norbert Fiebig, wymagania wobec firm działających w internecie wciąż rosną. - Nowi usługodawcy wprowadzają standardy, które w przyszłości będą musiały spełniać także tradycyjnie działające firmy - opisuje Fiebig. Jego zdaniem wsparcia potrzebują zwłaszcza małe i średnie przedsiębiorstwa, które nie mają osobnych pracowników do śledzenia i wypróbowywania nowych programów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas