DRV pomaga odnaleźć się w internecie

Niemiecki Związek Turystyczny chce, by jego członkowie lepiej korzystali z nowoczesnych technologii. Powołał więc komisję do spraw cyfryzacji turystyki i zainicjował ekspercki blog o wpływie internetu na branżę

Publikacja: 17.03.2017 07:31

DRV pomaga odnaleźć się w internecie

Foto: Pixabay

Niemiecki Związek Turystyczny (Deutscher ReiseVerband – DRV) chce lepiej wspierać branżę w procesie cyfryzacji. Organizacja właśnie uruchomiła blog poświęcony działaniom w internecie. Są w nim nowinki techniczne, porady i miejsce do dyskusji. Budżet przedsięwzięcia to 10 tysięcy euro.

Jak tłumaczy prezes DRV Norbert Fiebig, wymagania wobec firm działających w internecie wciąż rosną. - Nowi usługodawcy wprowadzają standardy, które w przyszłości będą musiały spełniać także tradycyjnie działające firmy - opisuje Fiebig. Jego zdaniem wsparcia potrzebują zwłaszcza małe i średnie przedsiębiorstwa, które nie mają osobnych pracowników do śledzenia i wypróbowywania nowych programów.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta