Filmowe nominacje do Oscarów pomagają hotelarzom

Według danych serwisu pośredniczącego w wyszukiwaniu noclegów Hotels.com, głośne filmy przyciągają turystów w miejsca, w których się rozgrywają ich akcje

Publikacja: 24.02.2017 13:33

Filmowe nominacje do Oscarów pomagają hotelarzom

Foto: AFP

O ponad 20 procent w porównaniu z poprzednim rokiem wzrosło zainteresowanie hotelami w Los Angeles po premierze nominowanego do Oskara filmu „La La Land". Indyjska Kalkuta zanotowała wzrost wyszukiwań noclegów o prawie 70 procent po pokazaniu się w kinach filmu „Lion. Droga do domu". Trzy razy więcej zapytań notują hotele w Bostonie po premierze „Manchester by the Sea", a prawie 30 procent więcej urlopowiczów rozważa wyprawę do Waszyngtonu, po obejrzeniu „Jackie".

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek