Reklama

Filmowe nominacje do Oscarów pomagają hotelarzom

Według danych serwisu pośredniczącego w wyszukiwaniu noclegów Hotels.com, głośne filmy przyciągają turystów w miejsca, w których się rozgrywają ich akcje

Publikacja: 24.02.2017 13:33

Filmowe nominacje do Oscarów pomagają hotelarzom

Foto: AFP

O ponad 20 procent w porównaniu z poprzednim rokiem wzrosło zainteresowanie hotelami w Los Angeles po premierze nominowanego do Oskara filmu „La La Land". Indyjska Kalkuta zanotowała wzrost wyszukiwań noclegów o prawie 70 procent po pokazaniu się w kinach filmu „Lion. Droga do domu". Trzy razy więcej zapytań notują hotele w Bostonie po premierze „Manchester by the Sea", a prawie 30 procent więcej urlopowiczów rozważa wyprawę do Waszyngtonu, po obejrzeniu „Jackie".

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama