Filmowe nominacje do Oscarów pomagają hotelarzom

Według danych serwisu pośredniczącego w wyszukiwaniu noclegów Hotels.com, głośne filmy przyciągają turystów w miejsca, w których się rozgrywają ich akcje

Publikacja: 24.02.2017 13:33

Filmowe nominacje do Oscarów pomagają hotelarzom

Foto: AFP

O ponad 20 procent w porównaniu z poprzednim rokiem wzrosło zainteresowanie hotelami w Los Angeles po premierze nominowanego do Oskara filmu „La La Land". Indyjska Kalkuta zanotowała wzrost wyszukiwań noclegów o prawie 70 procent po pokazaniu się w kinach filmu „Lion. Droga do domu". Trzy razy więcej zapytań notują hotele w Bostonie po premierze „Manchester by the Sea", a prawie 30 procent więcej urlopowiczów rozważa wyprawę do Waszyngtonu, po obejrzeniu „Jackie".

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta