Rainbow: Zostaw dziecko w domu i ruszaj na zwiedzanie

Biuro podróży Rainbow rozpoczął kampanię reklamującą jego wycieczki objazdowe. Akcji towarzyszy spot „Ile Ty masz lat" emitowany w telewizji

Publikacja: 08.02.2017 12:43

Rainbow: Zostaw dziecko w domu i ruszaj na zwiedzanie

Foto: materiały prasowe

W promocji „Ale Objazd !Ale Wczasy", aby zachęcić do kupowania wycieczek objazdowych i imprez łączących zwiedzanie z wypoczynkiem, 7+7, touroperator oferuje rabaty i inne profity, w tym m.in. vouchery na bilety wstępów (do 100 euro na osobę), a dla stałym klientom parking przy lotnisku za złotówkę.

Klienci rezerwujący wczasy otrzymują „Przyjacielski rabat" dzięki któremu można zyskać nawet 400 złotych dodatkowo. Mogą oni też zyskać miejsce w klasie premium w samolotach na wybranych trasach za połowę ceny oraz możliwość przewiezienia dodatkowego bagażu i zjedzenia posiłku na pokładzie samolotu za złotówkę.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"