Reklama
Rozwiń
Reklama

Warszawa zachęca Brytyjczyków: Wpadnijcie odpocząć

Ruszyła 10-dniowa kampania promująca Warszawę w brytyjskim radiu Jazz FM. Akcję koordynują londyński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej i Warszawska Organizacja Turystyczna

Publikacja: 23.01.2017 08:00

Warszawa

Warszawa

Foto: Pixabay

Kampania rozpoczęła się 16 stycznia. Jak podaje Warszawska Organizacja Turystyczna (WOT), radio Jazz FM ma zasięg ponad miliona odbiorców, głównie z Londynu.

Oprócz spotów i reklam na stronie radia oraz promocji w mediach społecznościowych, prowadzony będzie też konkurs, w ramach którego będzie można wygrać 5-dniowy pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu InterContinental w Warszawie (z dostępem do strefy wellness i spa), udział w warsztatach z kuchni polskiej Polish Your Cooking, bilety wstępu do kilku warszawskich muzeów i atrakcji (w ramach Warsaw Pass) i nocną wycieczkę po barach i pubach przygotowaną przez Adventure Warsaw.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama