Aktualizacja: 23.12.2016 07:19 Publikacja: 23.12.2016 07:19
Foto: Pixabay
Urządzenia - smartfony i specjalne okulary - dostaną biura partnerskie Thomasa Cooka, sieć franczyzowa należąca do koncernu Holiday Land i salony Neckermann Reisen. Na filmach, które trwają od półtorej do czterech minut, pokazywane będą zarówno wakacyjne kierunki jak i same hotele. Liczba dostępnych materiałów ma szybko rosnąć. Wszystkie produkcje zostaną zamieszczone na stronach koncernu, będzie je też można obejrzeć w ramach aplikacji Thomas-Cook-Travelguide.
– Już w fazie testowej projektu otrzymywaliśmy bardzo pozytywne oceny wakacyjnych materiałów – mówi Carsten Seeliger, dyrektor sprzedaży, e-commerce, marketingu i obsługi w Thomasie Cooku, cytowany przez portal Travel Talk.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas