Mildred doradzi klientom Lufthansy

Lufthansa Group uruchomiła chatbota o imieniu Mildred, który wyszukuje najtańsze taryfy na najbliższe 9 miesięcy

Publikacja: 15.11.2016 09:21

Mildred doradzi klientom Lufthansy

Foto: materiały prasowe

Użytkownicy mogą zawężać wyniki wyszukiwania do określonych dat i klas podróży, a podczas korzystania z wirtualnego asystenta za pomocą aplikacji Facebook Messenger, mogą też określić miejsce odlotu i przylotu, kod portu lotniczego lub swoje miasto pobytu jako początek podróży. Chatbot dopasuje najbliższe lotnisko, z którego operuje Lufthansa i zaproponuje podróż wraz z rejsem powrotnym siedem dni później. Mildred wyszukuje oferty w kolejnych dziewięciu miesiącach, ale daty mogą być zawężone do konkretnych dni tygodnia, miesięcy lub świąt, np. Bożego Narodzenia. Mildred weźmie również pod uwagę wybraną klasę podróży: ekonomiczną, ekonomiczną premium lub biznesową. Użytkownicy, którzy chcą kupić bilet są następnie przekierowywani do mobilnej strony Lufthansy, gdzie mogą dokonać rezerwacji rejsów bezpośrednio ze smartfona.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"