Mildred doradzi klientom Lufthansy

Lufthansa Group uruchomiła chatbota o imieniu Mildred, który wyszukuje najtańsze taryfy na najbliższe 9 miesięcy

Publikacja: 15.11.2016 09:21

Mildred doradzi klientom Lufthansy

Foto: materiały prasowe

Użytkownicy mogą zawężać wyniki wyszukiwania do określonych dat i klas podróży, a podczas korzystania z wirtualnego asystenta za pomocą aplikacji Facebook Messenger, mogą też określić miejsce odlotu i przylotu, kod portu lotniczego lub swoje miasto pobytu jako początek podróży. Chatbot dopasuje najbliższe lotnisko, z którego operuje Lufthansa i zaproponuje podróż wraz z rejsem powrotnym siedem dni później. Mildred wyszukuje oferty w kolejnych dziewięciu miesiącach, ale daty mogą być zawężone do konkretnych dni tygodnia, miesięcy lub świąt, np. Bożego Narodzenia. Mildred weźmie również pod uwagę wybraną klasę podróży: ekonomiczną, ekonomiczną premium lub biznesową. Użytkownicy, którzy chcą kupić bilet są następnie przekierowywani do mobilnej strony Lufthansy, gdzie mogą dokonać rezerwacji rejsów bezpośrednio ze smartfona.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay