Sun & Fun Holidays posługuje się od dzisiaj nowym logo. Decyzja o odświeżeniu logo po 15 latach działalności firmy, wynika z "potrzeby unowocześnienia znaku" - wyjaśnia firma w komunikacie. I dodaje "po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu".
Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę - dominującą barwę pomarańczową i kolory, granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które nawiązują do nazwy firmy. Ale zastosowano prostszą, zaokrągloną czcionkę.
- Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta - mówi cytowana w komunikacie dyrektor ds. marketingu Blue Style Natalia Knap. - Znak jest nowoczesny i czytelniejszy, a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną.