19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 01.10.2019 10:25 Publikacja: 01.10.2019 10:25
Foto: materiały prasowe
Sun & Fun Holidays posługuje się od dzisiaj nowym logo. Decyzja o odświeżeniu logo po 15 latach działalności firmy, wynika z "potrzeby unowocześnienia znaku" - wyjaśnia firma w komunikacie. I dodaje "po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu".
Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę - dominującą barwę pomarańczową i kolory, granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które nawiązują do nazwy firmy. Ale zastosowano prostszą, zaokrągloną czcionkę.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powiększyć o kolejny obiekt, zlokalizowany w Łutynówku na Mazurach. Co będzie oferował? Kiedy powstanie? Z jaką konkurencją będzie musiał się liczyć? Oto nasz przewodnik po polskich parkach rozrywki.
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt turystyki wyjazdowej Kompas Wakacyjny 2017 w kategorii "Grecja i Cypr"
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent turystyczny, współwłaściciel warszawskiego biura Smile Holiday Marcin Stołowski
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017. Najwięcej wyróżnionych wycieczek ma Rainbow
Trzeci tydzień z rzędu wakacyjne wyjazdy z biurami podróży drożały. Tym razem o 75 złotych – podaje w najnowszym raporcie Instytut Badań Rynku Turystycznego Traveldata.
Rok 2024 na rynku inwestycji w nieruchomości był o wiele lepszy niż poprzedni – wynika z analiz firmy doradczej CBRE. Co dalej?
Ostatni miesiąc 2024 roku był najlepszym dwunastym miesiącem w historii Katowice Airport. Skorzystało z niego 362,6 tysiąca podróżnych, czyli o 16,3 procent więcej niż w grudniu 2023 roku.
Londyn, Bangkok i Tokio to według firmy badawczej ForwardKeys miasta cieszące się w ubiegłym roku największą popularnością wśród turystów.
Zarząd Turystycznej Organizacji Otwartej opuścili Łukasz Mikosz i Agnieszka Szymańska. Walne zgromadzenie członków wybrało na ich miejsce dwóch nowych członków. Jest też nowa komisja rewizyjna.
Lotnisko Chopina w Warszawie na swoim profilu na Facebooku apeluje do pasażerów, aby sprawdzali bieżącą sytuację operacyjną - w tym godziny lotu - na stronie Lotniska Chopina w zakładce Przyloty/Odloty. Komunikat ma związek z awarią na lotnisku.
Niemiecka branża turystyczna z optymizmem patrzy na najbliższy sezon. Organizacja zrzeszająca biura podróży i agentów turystycznych prognozuje wzrost sprzedaży wycieczek o 6 procent.
Rosną oczekiwania klientów, którzy głosują kartami płatniczymi, piszą i czytają opinie w sieci. Z 50 naszych obiektów tylko kilka jest nierentownych, ale i na nie mamy pomysły – mówi Rafał Kincer, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas