Jak mówi Agata Witosławska, kierująca hiszpańskim oddziałem Polskiej Organizacji Turystycznej, podczas spotkań branżowych przedstawicieli organizacji turystycznych i biur podróży najbardziej interesowały lipcowe Światowe Dni Młodzieży. Dużo pytań dotyczyło też dojazdu i zakwaterowania we Wrocławiu - Europejskiej Stolicy Kultury.

Z kolei wielu indywidualnych zwiedzających przychodziło na polskie stoisko, by szukać informacji o Polsce i licząc na pomoc w ułożeniu planu zwiedzania naszego kraju. Byli też tacy którzy przyszli tylko, żeby podziękować za rady jakie uzyskali przed rokiem.

Atrakcją polskiego stoiska była aplikacja, dzięki której można się było sfotografować z Fryderykiem Chopinem i warszawską Syrenką.

Polskę odwiedza rocznie ponad ćwierć miliona hiszpańskich turystów. W tym roku - dzięki wydarzeniom religijnym i kulturalnym - liczba ta będzie prawdopodobnie większa.