Nowa kampania pokaże inny Egipt

Pokazanie ukrytych skarbów Egiptu to cel nowej kampanii reklamowej, która właśnie wystartowała. Ministerstwo Turystyki chce dotrzeć z przekazem do milionów potencjalnych turystów z wielu krajów

Publikacja: 16.08.2019 07:25

Kadr z filmu promocyjnego

Kadr z filmu promocyjnego

Foto: Ministerstwo Turystyki Egiptu

Akcję promocyjną prowadzi Beautiful Destinations - agencja mediowa, która, jak sama twierdzi, od 2012 roku tworzy największą sieć pasjonatów podróży wśród milenialsów w mediach społecznościowych. Na samym Instagramie jej profil obserwuje prawie 13 milionów osób, na Facebooku 1,3 miliona. Firma aktywna jest także w innych kanałach, a jak podaje egipski portal AhramOnline, w sumie dociera do 20 milionów użytkowników.

Zobacz także: "Egipt planuje nowe kurorty turystyczne i nową stolicę".

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta