Reklama
Rozwiń

Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery

Accor otworzył dotąd pod marką MGallery ponad 100 hoteli w 28 krajach. W marcu do sieci dołączył hotel w Krakowie, a wczoraj - we Wrocławiu. Kolejny polski MGallery ma się otworzyć w Juracie

Publikacja: 02.08.2019 11:10

Jak podaje Accor w komunikacie prasowym, MGallery Hotel Collection to pierwsza marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych stworzona przez międzynarodową grupę hotelową. Pierwszy hotel pod tym szyldem otworzył się w 2008 roku. „Łącząc najwyższy standard usług ze światem rytuałów, fascynujących historii i autorskich pomysłów, marka oferuje zupełnie nową jakość w segmencie hoteli luksusowych" - czytamy w komunikacie.

- MGallery to propozycja dla gości, którzy oczekują od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur. Może nim być pobyt w historycznej nieruchomości, obcowanie ze sztuką czy delektowanie się autorskimi daniami - mówi dyrektor ds. marketingu i guest experience w Grupie Accor na Europę Wschodnią Joanna Świerkosz, cytowana w komunikacie. - Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery. Każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty, rytuały i ofertę kulinarną, a przede wszystkim jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje - dodaje.

Czytaj też: "Guest experience to sposób, żeby wygrać z konkurencją".

Każdy MGallery jest unikatowy, ma jednak charakterystyczne dla marki cechy, dzięki którym wszystkie obiekty stanowią spójną kolekcję - wyjaśnia Accor. Znakiem rozpoznawczym sieci mają być tak zwane „memorable moments", czyli niezapomniane chwile. Każdy hotel kreuje własne - na przykład Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery proponuje lot helikopterem do Zakopanego na piknik czy prywatny rejs po Wiśle połączony z kolacją przygotowaną przez szefa kuchni hotelowej restauracji Gavi, a The Bridge Wrocław MGallery zaprasza gości na hotelowy dach z widokiem na miasto i częstuje szampanem. Accor podkreśla, że hotele MGallery szczególnie dbają o potrzeby podróżujących kobiet, które mogą liczyć na bogatą ofertę spa, zdrowe posiłki, dobrej jakości kosmetyki i akcesoria.

Architektura i wystrój hoteli mogą być klasyczne lub nowoczesne, zawsze jednak nawiązują do miejsca, w którym znajduje się hotel. „W przestrzeniach nie brakuje dzieł sztuki, designerskich mebli czy zaskakujących rozwiązań architektonicznych" - opisuje Accor. Hotele chętnie współpracują z artystami, organizując na przykład wernisaże. Restauracje hotelowe zaopatrują się u lokalnych producentów i serwują dania ze świeżych składników.

Dotąd Accor otworzył pod marką MGallery ponad 100 hoteli w 28 krajach na całym świecie. W marcu do sieci dołączył hotel w Krakowie, a wczoraj we Wrocławiu. Kolejny polski MGallery ma się otworzyć w Juracie.

Zobacz także: "Accor prezentuje swoje warszawskie włości".

Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery stoi kilkaset metrów od Wawelu, od Rynku Głównego dzieli go trzyminutowy spacer. Ma 64 pokoje i apartamenty urządzone w stylu krakowskiego art deco, salę konferencyjną przypominającą „angielską bibliotekę" z rzeźbionymi meblami, kryształowymi żyrandolami i zdobnym kominkiem, spa, bar Opus Lounge i restaurację Gavi serwującą dania w stylu fine dining. We wnętrzach dominują marmur, ciemne drewno, kryształ, mosiądz, porcelana, skóra i aksamit oraz błękity, brązy i złoto.

The Bridge Wrocław MGallery stanął na Ostrowie Tumskim. Bryła hotelu jest nowoczesna, wnętrza minimalistyczne i pełne naturalnego światła. Charakterystycznym elementem są strzeliste okna. Hotel ma 184 pokoje (w tym 17 apartamentów), restaurację Craft w stylu industrialnym z otwartą kuchnią, bar o tej samej nazwie, sale konferencyjne, taras widokowy, podziemny garaż i ziołowy ogród. Goście mają też dostęp do rzeki.

Jak podaje Accor w komunikacie prasowym, MGallery Hotel Collection to pierwsza marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych stworzona przez międzynarodową grupę hotelową. Pierwszy hotel pod tym szyldem otworzył się w 2008 roku. „Łącząc najwyższy standard usług ze światem rytuałów, fascynujących historii i autorskich pomysłów, marka oferuje zupełnie nową jakość w segmencie hoteli luksusowych" - czytamy w komunikacie.

- MGallery to propozycja dla gości, którzy oczekują od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur. Może nim być pobyt w historycznej nieruchomości, obcowanie ze sztuką czy delektowanie się autorskimi daniami - mówi dyrektor ds. marketingu i guest experience w Grupie Accor na Europę Wschodnią Joanna Świerkosz, cytowana w komunikacie. - Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery. Każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty, rytuały i ofertę kulinarną, a przede wszystkim jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje - dodaje.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku