Oprócz wymienionych także w Warszawie, Krakowie, Piasecznie, Pruszkowie i Katowicach-Pyrzowicach. - Po latach kojarzenia naszej sieci tylko z Mazowszem, teraz obiekty DeSilva wchodzą do nowych miast. Wkrótce będziemy mogli powiedzieć o ogólnopolskiej sieci Hoteli DeSilva – mówi Witold Ignatowski, prezes spółki Hotele DeSilva.
Hotel Mikołajki Resort by DeSilva, będzie miał ponad 160 pokojów, 16 niezależnych bungalowów oraz ofertę konferencyjną i rekreacyjną, w tym wewnętrzne jezioro z pomostem i największą w tym rejonie prywatną plażą.
Hotel DeSilva Poznań będzie położony w centrum Poznania. Czterogwiazdkowy obiekt powstanie w przebudowanym budynku biurowym i pomieści 60 pokojów, wszystkie w wysokim standardzie wykończenia i stylistyce DeSilva. Otwarcie hotelu planowane jest na koniec tego roku.
Z kolei DeSilva Opole powstanie w zabytkowym centrum miasta, przy nabrzeżu Kanału Ulgi. Będzie to jedyny czterogwiazdkowy obiekt w Opolu. Inwestycja otrzymała dofinansowanie unijne z Regionalnego Programu Operacyjnego. W hotelu znajdzie się 106 pokojów, 5 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni ok. 330 m kw., centrum fitness oraz podziemny garaż. Planowane uruchomienie hotelu to lato 2014 roku.
DeSilva to obok Orbisu, należącego już do francuskiego Accoru, jedyna polska sieć z polskim rodowodem, która postawiła na szybki rozwój. Dużo większą ekspansję niż polscy przejawiają bowiem zagraniczni hotelarze. Według branżowego serwisu e-hotelarstwo.com, najwięcej nowych pokojów włączył w ubiegłym roku do sieci Accor. Przybyło mu w sumie 6 hoteli, w tym 4 nowe – łącznie 775 pokojów. Na drugim miejscu znalazł się Best Western – 7 hoteli z 414 pokojami, na trzecim Louvre Hotels Group – 3 hotele, 398 pokojów. Kolejne sieci to InterContinental Hotels Group – 3 hotele, 381 pokojów oraz Hilton Worldwide – 2 hotele, 205 pokojów. W tym samym czasie takie marki jak Qubus Hotels, Focus, Comfort Express czy największa polska marka Gromada nie otworzyły ani jednego hotelu.