Aktualizacja: 27.03.2019 06:23 Publikacja: 27.03.2019 06:23
Foto: Bloomberg
W 21 punktach obsługi Thomasa Cooka pracują 102 osoby, ale decyzja o ich zamknięciu oznacza też, że pracę może stracić kolejnych 218 zatrudnionych w dziale sprzedaży. Łącznie to 320 pracowników, czyli 8 procent wszystkich zajmujących się sprzedażą w brytyjskim oddziale Thomasa Cooka.
Koncern rozpoczął już konsultacje z przedstawicielami związków zawodowych. Prezes brytyjskiego oddziału Will Waggott tłumaczy, że decyzja jest wynikiem zmian obserwowanych na rynku turystycznym i rosnącego udziału cyfrowych form sprzedaży. Dziś już 64 procent wszystkich rezerwacji touroperatora w Wielkiej Brytanii zakładanych jest przez internet. Ten segment sprzedaży w 2018 roku urósł o 30 procent rok do roku i rozwija się najszybciej.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas