Grecja ma wiele do zaoferowania turystom - piękną przyrodę, gastronomię, kulturę i ciekawy styl życia - i właśnie te atrakcje są tematem nowego spotu reklamowego firmy Marketing Greece, promującego kraj na rynkach zagranicznych.
Dwuminutowy film pokazuje też gościnność mieszkańców i doświadczenia, przy których turysta powie „Oh My Greece" (parafraza angielskiego powiedzenia „oh my god" - „o mój boże"). Pełne hasło brzmi „Oh My Greece. Unlock the Feeling" („O moja Grecjo. Otwórz uczucie").
Prezes Marketing Greece Ioanna Dretta, cytowana przez lokalne media branżowe, mówi, że zawsze można zobaczyć więcej Grecji. - Musimy zrozumieć, jak wiele możemy zaoferować dzięki naszej gościnności i jak bardzo jesteśmy za to lubiani. Gościnność to nie tylko idealne zakwaterowanie. To też przyjacielskie nastawienie i uśmiech mieszkańców - dodaje prezes.
Czytaj też: "Greckie śniadanie dla ambasadorów".
Film, w którym pojawia się też oficjalne logo Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej (GNTO), pozytywnie oceniła minister turystyki Grecji Elena Kountoura. W swoim wystąpieniu podczas prezentacji kampanii szefowa resortu podkreśliła, że partnerstwo publiczno-prywatne jest bardzo ważnym elementem strategii działania.