O moja Grecjo!

„Oh My Greece” to hasło przewodnie nowej kampanii promującej Grecję za granicą. Akcję prowadzi Marketing Greece, prywatna firma zajmująca się reklamowaniem kraju jako kierunku turystycznego

Publikacja: 08.03.2019 05:30

O moja Grecjo!

Foto: www.marketinggreece.com

Grecja ma wiele do zaoferowania turystom - piękną przyrodę, gastronomię, kulturę i ciekawy styl życia - i właśnie te atrakcje są tematem nowego spotu reklamowego firmy Marketing Greece, promującego kraj na rynkach zagranicznych.

Dwuminutowy film pokazuje też gościnność mieszkańców i doświadczenia, przy których turysta powie „Oh My Greece" (parafraza angielskiego powiedzenia „oh my god" - „o mój boże"). Pełne hasło brzmi „Oh My Greece. Unlock the Feeling" („O moja Grecjo. Otwórz uczucie").

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"