Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.01.2019 06:58 Publikacja: 17.01.2019 06:58
Foto: materiały prasowe
W tym roku Grupa Lufthansa chce wprowadzić nowy model cenowy, informuje portal Airliners. Projekt testuje już u jednego z dużych pośredników. Ma on opierać się na systemie „punktów cenowych". Zaznaczenie każdego punktu na krzywej ceny pozwoli uniknąć dużych różnic w kosztach biletów - wyjaśnia portalowi rzecznik. W praktyce oznacza to, że każda cena może być traktowana jako oddzielna taryfa rezerwacyjna, jednocześnie te dotychczasowe nadal będą obowiązywać i obejmą ten sam zakres usług. Dotąd jeśli bilety w danej klasie nie były już dostępne, klient mógł zarezerwować przelot z kolejnej grupy cenowej. Czasem różnice między nimi wynosiły nawet ponad 100 euro. Dla wielu osób przeskok był za wysoki.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas