Polonus wakacyjnym przewiózł prawie 300 tysięcy pasażerów. Dodatkowo sprzedaż biletów przez stronę www.pkspolonus.pl wzrosła o ponad 30 procent w sezonie letnim w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej.
Firma uruchomiła dwie nowe trasy krajowe (do Bełchatowa i Szczawnicy) i jedną zagraniczną (do Iwano-Frankowska). Dodała do floty 7 nowych autokarów (ma teraz 45). Jednym z najistotniejszych wydarzeń w branży było utworzenie koalicji Polonus Partner, konsolidującej największych polskich przewoźników autokarowych. Przez pięć miesięcy funkcjonowania programu pojazdy z logo Polonus Partner przejechały 4 miliony kilometrów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas