Reklama
Rozwiń
Reklama

Polish Prestige Hotels zmienił się w Harmony Polish Hotels

Fundacja Polish Prestige Hotels zmieniła nazwę na Harmony Polish Hotels. Nowe logo ma łączyć tradycję i powagę z nowoczesnością i różnorodnością

Publikacja: 03.09.2018 13:25

Krzysztof Jędrocha zaprezentował dzisiaj nową nazwę i logo fundacji

Krzysztof Jędrocha zaprezentował dzisiaj nową nazwę i logo fundacji

Foto: archiwum prywatne

Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels w marcu zeszłego roku  połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła pracę nad strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.

Harmony Polish Hotels to "największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych".

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama