Polish Prestige Hotels zmienił się w Harmony Polish Hotels

Fundacja Polish Prestige Hotels zmieniła nazwę na Harmony Polish Hotels. Nowe logo ma łączyć tradycję i powagę z nowoczesnością i różnorodnością

Publikacja: 03.09.2018 13:25

Krzysztof Jędrocha zaprezentował dzisiaj nową nazwę i logo fundacji

Krzysztof Jędrocha zaprezentował dzisiaj nową nazwę i logo fundacji

Foto: archiwum prywatne

Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels w marcu zeszłego roku  połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła pracę nad strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.

Harmony Polish Hotels to "największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych".

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"