DER Touristik stawia na wybrane hotele

Najpierw Tui i Thomas Cook, a teraz DER Touristik zachęca agentów do sprzedaży wybranych hoteli. Za ich rezerwację płaci dodatkową prowizję

Publikacja: 01.08.2018 09:08

Jedna z marek hoteli promowanych przez Der Touristik to Cooee

Jedna z marek hoteli promowanych przez Der Touristik to Cooee

Foto: Materiały promocyjne

DER Touristik to kolejny touroperator, który ogłosił system prowizyjny na nadchodzący rok obrotowy 2018/2019. Zmiany obejmują zasady wypłacania dodatkowej prowizji - informują niemieckie media branżowe.

Do tej pory koncern płacił dodatkowy bonus do podstawowego wynagrodzenia za sprzedawanie hoteli własnych. W nowym roku obrotowym zwiększy ich liczbę z 80 do 130, bo dojdą obiekty na Dominikanie, w Meksyku, Chorwacji, Grecji i Hiszpanii. Jednocześnie firma podniosła progi obrotowe uprawniające do dodatkowych pieniędzy. Aby agent zakwalifikował się do pierwszego poziomu musi zrealizować sprzedaż za co najmniej 25 tysięcy euro, a do drugiego - za 40 tysięcy euro. Kolejna zmiana to obniżenie wysokości bonusa przy drugim poziomie z 0,9 do 0,8 procent.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta