DER Touristik stawia na wybrane hotele

Najpierw Tui i Thomas Cook, a teraz DER Touristik zachęca agentów do sprzedaży wybranych hoteli. Za ich rezerwację płaci dodatkową prowizję

Publikacja: 01.08.2018 09:08

Jedna z marek hoteli promowanych przez Der Touristik to Cooee

Jedna z marek hoteli promowanych przez Der Touristik to Cooee

Foto: Materiały promocyjne

DER Touristik to kolejny touroperator, który ogłosił system prowizyjny na nadchodzący rok obrotowy 2018/2019. Zmiany obejmują zasady wypłacania dodatkowej prowizji - informują niemieckie media branżowe.

Do tej pory koncern płacił dodatkowy bonus do podstawowego wynagrodzenia za sprzedawanie hoteli własnych. W nowym roku obrotowym zwiększy ich liczbę z 80 do 130, bo dojdą obiekty na Dominikanie, w Meksyku, Chorwacji, Grecji i Hiszpanii. Jednocześnie firma podniosła progi obrotowe uprawniające do dodatkowych pieniędzy. Aby agent zakwalifikował się do pierwszego poziomu musi zrealizować sprzedaż za co najmniej 25 tysięcy euro, a do drugiego - za 40 tysięcy euro. Kolejna zmiana to obniżenie wysokości bonusa przy drugim poziomie z 0,9 do 0,8 procent.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"