Reklama

DER Touristik stawia na wybrane hotele

Najpierw Tui i Thomas Cook, a teraz DER Touristik zachęca agentów do sprzedaży wybranych hoteli. Za ich rezerwację płaci dodatkową prowizję

Publikacja: 01.08.2018 09:08

Jedna z marek hoteli promowanych przez Der Touristik to Cooee

Jedna z marek hoteli promowanych przez Der Touristik to Cooee

Foto: Materiały promocyjne

DER Touristik to kolejny touroperator, który ogłosił system prowizyjny na nadchodzący rok obrotowy 2018/2019. Zmiany obejmują zasady wypłacania dodatkowej prowizji - informują niemieckie media branżowe.

Do tej pory koncern płacił dodatkowy bonus do podstawowego wynagrodzenia za sprzedawanie hoteli własnych. W nowym roku obrotowym zwiększy ich liczbę z 80 do 130, bo dojdą obiekty na Dominikanie, w Meksyku, Chorwacji, Grecji i Hiszpanii. Jednocześnie firma podniosła progi obrotowe uprawniające do dodatkowych pieniędzy. Aby agent zakwalifikował się do pierwszego poziomu musi zrealizować sprzedaż za co najmniej 25 tysięcy euro, a do drugiego - za 40 tysięcy euro. Kolejna zmiana to obniżenie wysokości bonusa przy drugim poziomie z 0,9 do 0,8 procent.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama