Aktualizacja: 19.06.2018 23:43 Publikacja: 19.06.2018 23:43
Na jednym z budynków zainstalowano ekrany LED, na których wyświetlana jest fala o wysokości 24,38 metra. Na takiej właśnie w miejscowości Nazaré surfował Brazylijczyk Rodrigo Koxa. Budżet kampanii promocyjnej na rynku Ameryki Północnej to 240 tysięcy euro. Prowadzi ją narodowa organizacja odpowiedzialna za promowanie Portugalii jako celu wyjazdów turystycznych Turismo de Portugal.
Jak mówi cytowany w komunikacie Turismo de Portugal jej prezes Luís Araújo celem akcji jest „nie tylko promocja naturalnych warunków jakie oferuje Portugalia do uprawiania surfingu, ale także pokazanie kultury mocno związanej z oceanem i z ochroną środowiska począwszy od epoki odkryć geograficznych aż do nowej ery odkrywców w postaci surferów".
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas