Aktualizacja: 06.06.2018 07:59 Publikacja: 06.06.2018 07:59
12 zdjęć
ZobaczFoto: materiały prasowe
- Panie i Panowie, mamy je! Mamy Muzeum Polskiej Wódki! Pierwsze na warszawskiej Pradze, w Warszawie, w Polsce i na planecie Ziemia - tymi słowami przywitał tłumnie przybyłych na wczorajszą konferencję dziennikarzy Andrzej Szumowski, prezes Fundacji Polska Wódka (prowadzenie Muzeum Polskiej Wódki jest jednym z jej statutowych celów). Prezentacja placówki odbyła się tydzień przed oficjalnym otwarciem zaplanowanym na 12 czerwca.
Muzeum ma stać się, wedle założeń jego twórców, jednym z najjaśniejszych punktów na turystycznej mapie Warszawy, wizytówką stolicy i kulturalnym centrum jej prawobrzeżnej części. Strategia marketingowa zakłada między innymi nawiązanie współpracy z biurami podróży w Polsce i za granicą i ściągnięcie dużych grup turystów. Jak zapowiedział Robert Zydel, dyrektor Biura Marketingu Miasta Urzędu m.st. Warszawy, przy muzeum powstanie również pierwszy po tej stronie Wisły punkt informacji turystycznej.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas