Reklama

Amadeus pomoże Dubajowi w promocji

Travel audience, platforma reklamowa należąca do firmy Amadeus, pomoże Dubai Turism lepiej poznać potrzeby turystów

Publikacja: 16.03.2018 10:08

Dubaj

Dubaj

Foto: Pixabay

Dubajski departament turystyki, marketingu i handlu (Dubai Tourism) - realizując strategię "digital, mobile and social first" - zawarł umowę z travel audience, platformą reklamową przeznaczoną dla branży turystycznej.

Współpraca obejmie tworzenie kampanii, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki dostępowi do schematów wyszukiwania podróży system będzie mierzyć skuteczność kampanii i zbierać dane nt. zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje już też narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat podróży, w tym dane na temat wyszukiwań, rezerwacji  i harmonogramów podróżnych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama