W 2017 roku spółka FlixBus osiągnęła wynik 40 milionów przewiezionych pasażerów, oferując dziennie 200 tysięcy połączeń do ponad 1,4 tysiąca lokalizacji w 26 krajach, w tym w Polsce. W zielonych barwach FlixBusa jeździ obecnie ponad 1,5 tysiąca autobusów i prawie 6 tysięcy kierowców. Od zeszłego roku firma współpracuje z PolskimBusem.
W 2018 roku FlixBus planuje przede wszystkim zwiększenie częstotliwości kursowania na wielu istniejących połączeniach i zintegrowanie nowych miejsc turystycznych ze swoją siecią.
– Budując siatkę połączeń, skupimy się przede wszystkim na trasach krajowych i na połączeniach z Polski do głównych europejskich miast, między innymi dzięki strategicznej współpracy z PolskimBusem i nowymi partnerami – opisuje, cytowany w komunikacie prasowym, Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska. – Nowy, letni rozkład jazdy zostanie ogłoszony już w kwietniu 2018 roku - dodaje.
Leman zapowiada, że zespół FlixBusa zamierza testować i wprowadzać nowe rozwiązania technologiczne usprawniające podróżowanie. Jednym z nich jest funkcja śledzenia w czasie rzeczywistym aktualnego położenia autobusu, już dostępna dla wybranych połączeń poprzez aplikację FlixBus na iOS, a wkrótce także na Androida. W 2018 roku planowany jest też start projektu do wystawiania kierowcy oceny po podróży. FlixBus prowadzi także prace nad wprowadzeniem wygodniejszej rezerwacji miejsc w autobusach.
Pierwsze połączenia z Polski i do Polski FlixBus uruchomił w 2016 roku. Pasażerowie mogą korzystać z bezpośrednich połączeń z głównych polskich miast, tj. z Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia i Łodzi, do Niemiec, Austrii, Czech i na Węgry. W Polsce FlixBus współpracuje z kilkoma lokalnymi firmami oferującymi przewozy autokarowe, m.in. z Follow Me (Interglobus), Souter Holdings Poland (PolskiBus) czy Jordan Group.