Cook: Internet zyskuje, ale nie zastąpi agentów

O 27 procent - porównując rok do roku - urosła od stycznia internetowa sprzedaż wakacji dla brytyjskiego Thomasa Cooka. I choć touroperator zapewnia, że niezależni agenci turystyczni są dla niego tak samo ważni jak dawniej, zamyka kolejne biura

Aktualizacja: 05.12.2017 08:54 Publikacja: 05.12.2017 08:35

Cook: Internet zyskuje, ale nie zastąpi agentów

Foto: Bloomberg

Brytyjski Thomas Cook nie wyklucza zamknięcia kolejnych salonów własnych - informuje portal branżowy TTG Media. Zapytany o tę kwestię prezes Peter Fankhauser mówi, że koncern stara się przede wszystkim być na bieżąco z potrzebami klientów. Aktualne wyniki sprzedaży pokazują zaś, że turyści coraz chętniej kupują wakacje w internecie. Przesunięcie z kanału off-line do on-line następuje zdaniem touroperatora szybciej, niż wcześniej przypuszczano. W samym 2017 roku liczba rezerwacji przez internet wzrosła o 27 procent. W efekcie ponad 100 biur stacjonarnych należących do Thomasa Cooka zostało zamkniętych.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń