Rusza kampania promująca Dolny Śląsk w Belgii

W związku z wprowadzeniem bezpośredniego połączenia lotniczego między Belgią a Wrocławiem, biuro Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Brukseli reklamuje mało znany Belgom region, jakim jest Dolny Śląsk i jego stolica - Wrocław

Publikacja: 28.11.2017 18:03

Rusza kampania promująca Dolny Śląsk w Belgii

Foto: Facebook

ff

W środę ruszy ostatni etap kampanii przygotowany z Urzędem Marszałkowskim Dolnego Śląska i lotniskiem w Charleroi. Elementem spinającym szereg działań przewidzianych w mieście i w internecie jest konkurs z nagrodami w postaci przelotów do Wrocławia.

W ramach kampanii na największych belgijskich dworcach Bruxelles Midi i Anvers Centraal pasażerowie zobaczą obrazy Wrocławia na billboardach umiejscowionych w okolicach peronów, z których odjeżdżają pociągi międzynarodowe. Konkurs reklamowany będzie w internetowym magazynie „Grande", jednym z największych wydawnictw turystycznych Belgii. O kampanii informować będzie też lotnisko Charleroi, a ZOPOT poinformuje o tym w newsletterze, na Facebooku, Twiterze i profilach w Travel 360° i LinkedIn.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta