Rusza kampania promująca Dolny Śląsk w Belgii

W związku z wprowadzeniem bezpośredniego połączenia lotniczego między Belgią a Wrocławiem, biuro Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Brukseli reklamuje mało znany Belgom region, jakim jest Dolny Śląsk i jego stolica - Wrocław

Publikacja: 28.11.2017 18:03

Rusza kampania promująca Dolny Śląsk w Belgii

Foto: Facebook

ff

W środę ruszy ostatni etap kampanii przygotowany z Urzędem Marszałkowskim Dolnego Śląska i lotniskiem w Charleroi. Elementem spinającym szereg działań przewidzianych w mieście i w internecie jest konkurs z nagrodami w postaci przelotów do Wrocławia.

W ramach kampanii na największych belgijskich dworcach Bruxelles Midi i Anvers Centraal pasażerowie zobaczą obrazy Wrocławia na billboardach umiejscowionych w okolicach peronów, z których odjeżdżają pociągi międzynarodowe. Konkurs reklamowany będzie w internetowym magazynie „Grande", jednym z największych wydawnictw turystycznych Belgii. O kampanii informować będzie też lotnisko Charleroi, a ZOPOT poinformuje o tym w newsletterze, na Facebooku, Twiterze i profilach w Travel 360° i LinkedIn.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay