Aktualizacja: 28.11.2017 18:03 Publikacja: 28.11.2017 18:03
Foto: Facebook
W środę ruszy ostatni etap kampanii przygotowany z Urzędem Marszałkowskim Dolnego Śląska i lotniskiem w Charleroi. Elementem spinającym szereg działań przewidzianych w mieście i w internecie jest konkurs z nagrodami w postaci przelotów do Wrocławia.
W ramach kampanii na największych belgijskich dworcach Bruxelles Midi i Anvers Centraal pasażerowie zobaczą obrazy Wrocławia na billboardach umiejscowionych w okolicach peronów, z których odjeżdżają pociągi międzynarodowe. Konkurs reklamowany będzie w internetowym magazynie „Grande", jednym z największych wydawnictw turystycznych Belgii. O kampanii informować będzie też lotnisko Charleroi, a ZOPOT poinformuje o tym w newsletterze, na Facebooku, Twiterze i profilach w Travel 360° i LinkedIn.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas