Aktualizacja: 28.10.2017 09:36 Publikacja: 28.10.2017 09:36
Foto: Materiały prasowe
Spotkania odbywały się w Gdańsku, Warszawie, Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu. W sumie wzięło w nich udział około 300 sprzedawców. "Tematem kluczowym konferencji był Izrael, który jest drugim po Chinach najczęściej wybieranym kierunkiem z oferty Ecco Travel. Organizator zaprosił do udziału w tym projekcie Ministerstwo Turystyki Izraela, izraelskiego kontrahenta oraz linie lotnicze LOT" - czytamy w komunikacie organizatora.
- Izrael jest kierunkiem, na którym odnotowujemy w tym roku gigantyczny wzrost sprzedaży. - mówi cytowana w komunikacie menedżer produktu Wiesława Marchewicz. - W naszej ofercie znajdują się wycieczki objazdowe z polskim pilotem, pobyty w hotelach oraz wyjazdy typu city break. Zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszy się zwiedzanie. Z programu "Magia Izraela" skorzystało w tym roku już kilka tysięcy osób. Na powodzenie tego produktu ma wpływ kilka aspektów, takich jak ciekawy program, świetni piloci, wysoka jakość świadczeń na miejscu oraz niska cena.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas