Aktualizacja: 18.09.2017 08:57 Publikacja: 18.09.2017 08:12
Foto: AFP
STR Global, firma zajmująca się badaniem branży hotelarskiej na świecie, przeprowadziła we współpracy ze Stowarzyszeniem Tureckich Hoteli (TÜROB) analizę tureckiego rynku turystycznego. Wynika z niej, że tamtejsza branża potrzebuje jeszcze wielu lat, by podnieść się z kryzysu - informuje dziennik „Hurriyet Daily" w elektronicznym wydaniu.
STR Global podkreśla, że na spadku popularności Turcji najbardziej zyskały Hiszpania i Portugalia. – Turecki sektor turystyczny potrzebuje dużo czasu, żeby wrócić do starych, dobrych czasów – mówi Thomas Emanuel, dyrektor do spraw rozwoju w STR.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas