Niemieccy touroperatorzy, którzy chcą umieścić oferty hotelowe w wynikach wyszukiwania Google'a, mogą skorzystać z nowego rozwiązania systemu rezerwacyjnego Traveltainment. Dzięki narzędziu Pixell Travel Suite informacje o ofertach są na bieżąco dostarczane do Google Hotel Ads. Wystarczy, aby organizator przygotował listę obiektów, które chce zareklamować, a system automatycznie sprawdzi dostępność miejsc i ceny oraz prześle je do bazy wyszukiwarki. Kiedy internauci szukają ofert związanych ze wskazanym miejscem na świecie, propozycje touroperatorów pojawiają się na ich listach wyników. Po kliknięciu na link użytkownik przenoszony jest na stronę biura.

– Za pośrednictwem Pixell Travel Suite można precyzyjnie zarządzać kampaniami – mówi prezes Traveltainment Bernhard Steffens. – Touroperatorzy określają, kiedy i pod jakimi warunkami chcą pokazać wybrane oferty. Ich prezentacja następuje automatycznie. Dzięki temu mogą nie tylko dotrzeć do wybranej grupy docelowej, lecz także promować konkretne oferty, na przykład hotele z najwyższą marżą, a to wszystko po aktualnych cenach.

Pierwszym klientem, który zdecydował się skorzystać z tego rozwiązania, jest biuro podróży JT Touristik. – Dzięki nowemu narzędziu mamy zupełnie nowe możliwości sprzedaży i docieramy do kolejnych grup klientów – mówi prezes JT Touristik Jasmin Taylor. – Nie bez znaczenia jest także, że popularyzujemy naszą markę.

- W Google pojawia się dziennie kilka milionów zapytań dotyczących podróży. Google Hotel Ads umożliwia usługodawcom zaprezentowanie oferty dokładnie w tym momencie, w którym turyści chcą zarezerwować nocleg – mówi Laura-Marie Arens, menedżer działu turystycznego w Google Germany. – Co ważne, użytkownik widzi tylko dostępne oferty.