Reklama
Rozwiń
Reklama

Traveltainment ułatwia reklamę w Google'u

Traveltainment umożliwia niemieckim touroperatorom zaistnienie z ofertą hotelową w Google Hotel Ads. Organizatorzy turystyki mogą teraz jeszcze precyzyjniej docierać do potencjalnych klientów

Publikacja: 20.04.2017 07:50

Traveltainment ułatwia reklamę w Google'u

Foto: Pixabay

Niemieccy touroperatorzy, którzy chcą umieścić oferty hotelowe w wynikach wyszukiwania Google'a, mogą skorzystać z nowego rozwiązania systemu rezerwacyjnego Traveltainment. Dzięki narzędziu Pixell Travel Suite informacje o ofertach są na bieżąco dostarczane do Google Hotel Ads. Wystarczy, aby organizator przygotował listę obiektów, które chce zareklamować, a system automatycznie sprawdzi dostępność miejsc i ceny oraz prześle je do bazy wyszukiwarki. Kiedy internauci szukają ofert związanych ze wskazanym miejscem na świecie, propozycje touroperatorów pojawiają się na ich listach wyników. Po kliknięciu na link użytkownik przenoszony jest na stronę biura.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama