Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.04.2017 07:50 Publikacja: 20.04.2017 07:50
Foto: Pixabay
Niemieccy touroperatorzy, którzy chcą umieścić oferty hotelowe w wynikach wyszukiwania Google'a, mogą skorzystać z nowego rozwiązania systemu rezerwacyjnego Traveltainment. Dzięki narzędziu Pixell Travel Suite informacje o ofertach są na bieżąco dostarczane do Google Hotel Ads. Wystarczy, aby organizator przygotował listę obiektów, które chce zareklamować, a system automatycznie sprawdzi dostępność miejsc i ceny oraz prześle je do bazy wyszukiwarki. Kiedy internauci szukają ofert związanych ze wskazanym miejscem na świecie, propozycje touroperatorów pojawiają się na ich listach wyników. Po kliknięciu na link użytkownik przenoszony jest na stronę biura.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas