Traveltainment ułatwia reklamę w Google'u

Traveltainment umożliwia niemieckim touroperatorom zaistnienie z ofertą hotelową w Google Hotel Ads. Organizatorzy turystyki mogą teraz jeszcze precyzyjniej docierać do potencjalnych klientów

Publikacja: 20.04.2017 07:50

Traveltainment ułatwia reklamę w Google'u

Foto: Pixabay

Niemieccy touroperatorzy, którzy chcą umieścić oferty hotelowe w wynikach wyszukiwania Google'a, mogą skorzystać z nowego rozwiązania systemu rezerwacyjnego Traveltainment. Dzięki narzędziu Pixell Travel Suite informacje o ofertach są na bieżąco dostarczane do Google Hotel Ads. Wystarczy, aby organizator przygotował listę obiektów, które chce zareklamować, a system automatycznie sprawdzi dostępność miejsc i ceny oraz prześle je do bazy wyszukiwarki. Kiedy internauci szukają ofert związanych ze wskazanym miejscem na świecie, propozycje touroperatorów pojawiają się na ich listach wyników. Po kliknięciu na link użytkownik przenoszony jest na stronę biura.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"