Reklama

Traveltainment ułatwia reklamę w Google'u

Traveltainment umożliwia niemieckim touroperatorom zaistnienie z ofertą hotelową w Google Hotel Ads. Organizatorzy turystyki mogą teraz jeszcze precyzyjniej docierać do potencjalnych klientów

Publikacja: 20.04.2017 07:50

Traveltainment ułatwia reklamę w Google'u

Foto: Pixabay

Niemieccy touroperatorzy, którzy chcą umieścić oferty hotelowe w wynikach wyszukiwania Google'a, mogą skorzystać z nowego rozwiązania systemu rezerwacyjnego Traveltainment. Dzięki narzędziu Pixell Travel Suite informacje o ofertach są na bieżąco dostarczane do Google Hotel Ads. Wystarczy, aby organizator przygotował listę obiektów, które chce zareklamować, a system automatycznie sprawdzi dostępność miejsc i ceny oraz prześle je do bazy wyszukiwarki. Kiedy internauci szukają ofert związanych ze wskazanym miejscem na świecie, propozycje touroperatorów pojawiają się na ich listach wyników. Po kliknięciu na link użytkownik przenoszony jest na stronę biura.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama