Aktualizacja: 23.03.2017 08:24 Publikacja: 23.03.2017 08:24
Foto: AFP
Z analizy niemieckiego instytutu badawczego GfK wynika, że niemieckie biura agencyjne, mimo dobrych tegorocznych wyników, wciąż pozostają pod kreską względem osiągnięć z poprzednich lat. Choć w lutym obroty wzrosły o 7 procent rok do roku, to i tak są o 3 procent słabsze niż te notowane w 2015 roku. Wszystko przez fatalne wyniki z 2016 roku, kiedy niemieccy sprzedawcy wycieczek zaliczyli spadek obrotów o 8 procent (względem roku 2015).
Z wyjątkiem kwietnia, w którym w tym roku przypada Wielkanoc, a więc i świąteczne wyjazdy, we wszystkich miesiącach pierwszego półrocza rozliczeniowego niemiecka branża odnotowuje obroty niższe niż rok wcześniej.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas