Niemiecka turystyka goni wyniki z 2015 roku

Choć obroty niemieckich agentów turystycznych wzrosły w lutym o 7 procent rok do roku, wciąż nie mogą oni wrócić do wyników finansowych, jakie notowali w rekordowym 2015 roku

Publikacja: 23.03.2017 08:24

Niemiecka turystyka goni wyniki z 2015 roku

Foto: AFP

Z analizy niemieckiego instytutu badawczego GfK wynika, że niemieckie biura agencyjne, mimo dobrych tegorocznych wyników, wciąż pozostają pod kreską względem osiągnięć z poprzednich lat. Choć w lutym obroty wzrosły o 7 procent rok do roku, to i tak są o 3 procent słabsze niż te notowane w 2015 roku. Wszystko przez fatalne wyniki z 2016 roku, kiedy niemieccy sprzedawcy wycieczek zaliczyli spadek obrotów o 8 procent (względem roku 2015).

Z wyjątkiem kwietnia, w którym w tym roku przypada Wielkanoc, a więc i świąteczne wyjazdy, we wszystkich miesiącach pierwszego półrocza rozliczeniowego niemiecka branża odnotowuje obroty niższe niż rok wcześniej.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń