ABTA: Nasza marka działa pozytywnie

Firmy bardziej niż klienci indywidualni doceniają przynależność przedsiębiorstw do organizacji branżowych. Biorą ją pod uwagę zwłaszcza w czasie wyboru organizatorów podróży służbowych

Publikacja: 17.02.2017 07:18

ABTA: Nasza marka działa pozytywnie

Foto: Pixabay

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez brytyjskie stowarzyszenie branżowe ABTA, korporacje wybierające firmy, którym zlecą organizację podróży służbowych, biorą pod uwagę fakt przynależności do tej organizacji - informuje portal Travel Weekly. Jest to ważny lub bardzo ważny czynnik dla 82 procent badanych menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie wyjazdami biznesowymi. Dla porównania w grupie klientów indywidualnych to, czy firma turystyczna jest członkiem ABTA, ma znaczenie dla 73 procent pytanych.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem