Aktualizacja: 17.02.2017 07:18 Publikacja: 17.02.2017 07:18
Foto: Pixabay
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez brytyjskie stowarzyszenie branżowe ABTA, korporacje wybierające firmy, którym zlecą organizację podróży służbowych, biorą pod uwagę fakt przynależności do tej organizacji - informuje portal Travel Weekly. Jest to ważny lub bardzo ważny czynnik dla 82 procent badanych menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie wyjazdami biznesowymi. Dla porównania w grupie klientów indywidualnych to, czy firma turystyczna jest członkiem ABTA, ma znaczenie dla 73 procent pytanych.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas