ABTA: Nasza marka działa pozytywnie

Firmy bardziej niż klienci indywidualni doceniają przynależność przedsiębiorstw do organizacji branżowych. Biorą ją pod uwagę zwłaszcza w czasie wyboru organizatorów podróży służbowych

Publikacja: 17.02.2017 07:18

ABTA: Nasza marka działa pozytywnie

Foto: Pixabay

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez brytyjskie stowarzyszenie branżowe ABTA, korporacje wybierające firmy, którym zlecą organizację podróży służbowych, biorą pod uwagę fakt przynależności do tej organizacji - informuje portal Travel Weekly. Jest to ważny lub bardzo ważny czynnik dla 82 procent badanych menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie wyjazdami biznesowymi. Dla porównania w grupie klientów indywidualnych to, czy firma turystyczna jest członkiem ABTA, ma znaczenie dla 73 procent pytanych.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"