ABTA: Nasza marka działa pozytywnie

Firmy bardziej niż klienci indywidualni doceniają przynależność przedsiębiorstw do organizacji branżowych. Biorą ją pod uwagę zwłaszcza w czasie wyboru organizatorów podróży służbowych

Publikacja: 17.02.2017 07:18

ABTA: Nasza marka działa pozytywnie

Foto: Pixabay

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez brytyjskie stowarzyszenie branżowe ABTA, korporacje wybierające firmy, którym zlecą organizację podróży służbowych, biorą pod uwagę fakt przynależności do tej organizacji - informuje portal Travel Weekly. Jest to ważny lub bardzo ważny czynnik dla 82 procent badanych menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie wyjazdami biznesowymi. Dla porównania w grupie klientów indywidualnych to, czy firma turystyczna jest członkiem ABTA, ma znaczenie dla 73 procent pytanych.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta