Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.02.2017 07:23 Publikacja: 15.02.2017 07:23
Foto: AFP
"The Moscow Times", powołując się na artykuł w dzienniku "Kommersant", podaje, że biura zamiast obniżać ceny na wakacje kupowane na kilka dni przed wylotem, podnoszą je nawet o 40 procent.
Maja Lomidze, dyrektor Stowarzyszenia Rosyjskich Touroperatorów, tłumaczy, że winne są zawirowania wokół popularnych niegdyś kierunków turystycznych, m.in. Egiptu. Podczas gdy w 2014 roku agenci dostawali za sprzedaż ofert last minute do Egiptu nawet 30 procent prowizji, dziś maksymalna stawka wynosi 13 procent. Wiele biur przyznaje, że niechętnie kupuje miejsca w hotelach i w liniach lotniczych, jeśli nie ma pewności, czy uda im się je sprzedać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas