Eholiday: Mamy potencjał, by stać się ważnym graczem

- Przełomowy był dla nas rok 2015. A w bardzo dobrym zeszłym roku wzrost rezerwacji wyniósł 176 procent – opowiada Turystyce.rp.pl prezes Grupy eholiday.pl Mariusz Wojciechowski

Publikacja: 05.02.2017 13:52

Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday

Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday

Foto: archiwum prywatne

Anna Kłossowska: Własne obiekty i program lojalnościowy, sprzedawanie biletów samolotowych, pełna lodówka w wynajmowanym apartamencie czy zniżka do restauracji hotelowej – takie pomysły na rozwój Airbnb zgłosili prezesowi tej firmy internauci podczas sesji z nim na Twitterze ("Internauci radzą prezesowi, jak poprawić Airbnb"). Nie chciałby pan skorzystać z tych sugestii?

Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl: Ależ my byliśmy pierwsi. Współpracujemy z ponad 45 tysiącami polskich obiektów noclegowych – to największa tego typu baza w kraju - i już od lat trzy, cztery razy w roku kierujemy do hotelarzy ankietę z pytaniami o ich potrzeby i problemy. Chcemy hotelarzy lepiej zrozumieć.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne