Reklama
Rozwiń

Eholiday: Mamy potencjał, by stać się ważnym graczem

- Przełomowy był dla nas rok 2015. A w bardzo dobrym zeszłym roku wzrost rezerwacji wyniósł 176 procent – opowiada Turystyce.rp.pl prezes Grupy eholiday.pl Mariusz Wojciechowski

Publikacja: 05.02.2017 13:52

Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday

Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday

Foto: archiwum prywatne

Anna Kłossowska: Własne obiekty i program lojalnościowy, sprzedawanie biletów samolotowych, pełna lodówka w wynajmowanym apartamencie czy zniżka do restauracji hotelowej – takie pomysły na rozwój Airbnb zgłosili prezesowi tej firmy internauci podczas sesji z nim na Twitterze ("Internauci radzą prezesowi, jak poprawić Airbnb"). Nie chciałby pan skorzystać z tych sugestii?

Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl: Ależ my byliśmy pierwsi. Współpracujemy z ponad 45 tysiącami polskich obiektów noclegowych – to największa tego typu baza w kraju - i już od lat trzy, cztery razy w roku kierujemy do hotelarzy ankietę z pytaniami o ich potrzeby i problemy. Chcemy hotelarzy lepiej zrozumieć.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta