Aktualizacja: 30.01.2017 07:03 Publikacja: 30.01.2017 07:03
Foto: Pixabay
Choć Airbnb jest jedną z największych światowych firm sprzedających usługi zakwaterowania, to nie stanowi zagrożenia dla podstawowej działalności hoteli - wynika z badania STR. Firma przeanalizowała dane dotyczące obłożenia i cen między grudniem 2013 roku i lipcem 2016 roku w Airbnb i w hotelach w: Barcelonie, Bostonie, Londynie, Los Angeles, Mexico City, Miami, Nowym Orleanie, Paryżu, San Francisco, Seattle, Sydney, Tokio i Waszyngtonie.
Z badania wynika, że Airbnb pośredniczy w sprzedaży niecałych 4 procent dostępnych w tych miastach miejsc noclegowych, a przychody serwisu sięgają niecałych 3 procent zarobków miejscowej branży. Wszystko dzięki temu, że hotelarze wciąż jeszcze utrzymują wysokość cen i wskaźnik obłożenia miejsc. Przykładowo, w analizowanym okresie za pokój w hotelu w Stanach Zjednoczonych trzeba było zapłacić o średnio 16 dolarów więcej niż za nocleg kupiony przez Airbnb.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas