Aktualizacja: 04.01.2017 23:32 Publikacja: 04.01.2017 23:32
Foto: materiały prasowe
Reklamy pokażą się na ulicach, w kolorowych magazynach, w internecie i w punktach sprzedaży. Jej elementem jest spot reklamowy. Reklama pokazuje, że biuro podróży ma oferty odpoczynku dla klientów o różnych upodobaniach.
Śmiała, nowoczesna kampania odzwierciedla trendy konsumenckie uznając, że każdy oczekuje od wakacji czegoś innego – wyjaśnia cytowany w komunikacie touroperatora Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermann Podróże. - Jedni czasu z rodziną, inni zabawy, czy po prostu spokojnego odpoczynku. Oferta Neckermann Podróże Lato 2017 jest na tyle różnorodna, że możemy spełnić te oczekiwania.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas