Reklama
Rozwiń
Reklama

Stena Line - więcej chętnych na świąteczny rejs

Porównując rok do roku, liczba rezerwacji na wszystkich trasach pomiędzy listopadem i grudniem wzrosła o 5 procent - podaje Stena Line

Publikacja: 03.11.2016 10:44

fot. facebook.com/StenaLinePolska

fot. facebook.com/StenaLinePolska

Foto: Facebook

Tak jak w zeszłym roku, na dwa miesiące przed świętami Bożego Narodzenia Stena Line znów zmienia nazwę na Santa Line. W ten sposób szwedzki przewoźnik promowy rozpoczyna świąteczną kampanię.

– Okres przedświąteczny to doskonała okazja do odwiedzenia jarmarków bożonarodzeniowych w poszukiwaniu wyjątkowych prezentów i regionalnych przysmaków. Ubiegłoroczna edycja Santa Line spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród naszych podróżnych. Popularnością cieszyły się specjalne wyjazdy, jak „Boże Narodzenie po szwedzku" a także konkursy w mediach społecznościowych. Dlatego w tym roku powtarzamy akcję – mówi Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska, cytowany w komunikacie prasowym.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama