Reklama

Stena Line - więcej chętnych na świąteczny rejs

Porównując rok do roku, liczba rezerwacji na wszystkich trasach pomiędzy listopadem i grudniem wzrosła o 5 procent - podaje Stena Line

Publikacja: 03.11.2016 10:44

fot. facebook.com/StenaLinePolska

fot. facebook.com/StenaLinePolska

Foto: Facebook

Tak jak w zeszłym roku, na dwa miesiące przed świętami Bożego Narodzenia Stena Line znów zmienia nazwę na Santa Line. W ten sposób szwedzki przewoźnik promowy rozpoczyna świąteczną kampanię.

– Okres przedświąteczny to doskonała okazja do odwiedzenia jarmarków bożonarodzeniowych w poszukiwaniu wyjątkowych prezentów i regionalnych przysmaków. Ubiegłoroczna edycja Santa Line spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród naszych podróżnych. Popularnością cieszyły się specjalne wyjazdy, jak „Boże Narodzenie po szwedzku" a także konkursy w mediach społecznościowych. Dlatego w tym roku powtarzamy akcję – mówi Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska, cytowany w komunikacie prasowym.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama