Stena Line - więcej chętnych na świąteczny rejs

Porównując rok do roku, liczba rezerwacji na wszystkich trasach pomiędzy listopadem i grudniem wzrosła o 5 procent - podaje Stena Line

Publikacja: 03.11.2016 10:44

fot. facebook.com/StenaLinePolska

fot. facebook.com/StenaLinePolska

Foto: Facebook

Tak jak w zeszłym roku, na dwa miesiące przed świętami Bożego Narodzenia Stena Line znów zmienia nazwę na Santa Line. W ten sposób szwedzki przewoźnik promowy rozpoczyna świąteczną kampanię.

– Okres przedświąteczny to doskonała okazja do odwiedzenia jarmarków bożonarodzeniowych w poszukiwaniu wyjątkowych prezentów i regionalnych przysmaków. Ubiegłoroczna edycja Santa Line spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród naszych podróżnych. Popularnością cieszyły się specjalne wyjazdy, jak „Boże Narodzenie po szwedzku" a także konkursy w mediach społecznościowych. Dlatego w tym roku powtarzamy akcję – mówi Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska, cytowany w komunikacie prasowym.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska