Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.11.2016 10:44 Publikacja: 03.11.2016 10:44
fot. facebook.com/StenaLinePolska
Foto: Facebook
Tak jak w zeszłym roku, na dwa miesiące przed świętami Bożego Narodzenia Stena Line znów zmienia nazwę na Santa Line. W ten sposób szwedzki przewoźnik promowy rozpoczyna świąteczną kampanię.
– Okres przedświąteczny to doskonała okazja do odwiedzenia jarmarków bożonarodzeniowych w poszukiwaniu wyjątkowych prezentów i regionalnych przysmaków. Ubiegłoroczna edycja Santa Line spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród naszych podróżnych. Popularnością cieszyły się specjalne wyjazdy, jak „Boże Narodzenie po szwedzku" a także konkursy w mediach społecznościowych. Dlatego w tym roku powtarzamy akcję – mówi Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska, cytowany w komunikacie prasowym.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas