Bilety można kupować w cenie od 29 złotych. Według informacji przewoźnika, z promocji skorzystają podróżujący m. in. z Warszawy do Trójmiasta, Krakowa, Katowic, Poznania, Szczecina czy Wrocławia. - W sprzedaży pojawi się ponad 65 tys. biletów – zapowiada prezes InterCity Jacek Leonkiewicz. Promocja połączona jest z akcją marketingową, której uczestnicy w ramach poszukiwania „złotego pociągu" mogą wygrać dwie sztabki złota.
Kolejowa spółka zakłada, że w 2016 roku liczba jej pasażerów wzrośnie do 37 milionów. Frekwencje na rok 2015 początkowo prognozowano na 30 mln pasażerów, ale w końcu roku podniesiono prognozy o dodatkowy milion. Sytuacja przewoźnika zaczęła się poprawiać po skróceniu czasów przejazdu na najważniejszych liniach w połowie grudnia 2014 roku. W tym samym roku Intercity przewiozło swoimi pociągami niecałe 24,2 mln pasażerów, o prawie 5 milionów mniej niż w roku 2013. Kolej przegrywała drogimi biletami, długimi czasami podróży, fatalnymi warunkami w pociągach.