– Aplikacja na pierwszym etapie będzie dostępna na Androida oraz na systemy iOS. Niedługo także na Windowsa – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Mateusz Żmuda, dyrektor pionu handlowego Przewozów Regionalnych.
Za pomocą aplikacji będzie można kupić bilety na połączenia interRegio i na pociągi Regio.
– Mamy coś, czego nie mają inni. Nie musimy mrozić pieniędzy ani zakładać specjalnych subkont. Aplikacja bezpośrednio i bezpłatnie obciąża naszą kartę płatniczą tak jakbyśmy płacili za bilety w kasie biletowej – przekonuje Żmuda.
W razie pomyłki zakupiony za pomocą aplikacji bilet będzie można zwrócić w ciągu 4 minut od transakcji. Po ich upływie stanie się on ważny.
Przewoźnik planował uruchomienie sprzedaży przez urządzenia mobilne od dłuższego czasu. Wahał się jednak, czy podjąć w tym zakresie współpracę z TK Telekom, czy stworzyć własną aplikację. Ostatecznie zdecydował się na drugie rozwiązanie.