Nagroda dla Polaków na World Travel Market

Obsługa polskiego stoiska została uznana za najlepszą podczas targów World Travel Market, które od poniedziałku odbywają się w Londynie.

Publikacja: 09.11.2011 15:55

Jerzy Dudek w polskim stoisku WTM

Jerzy Dudek w polskim stoisku WTM

Foto: materiały prasowe

Korespondencja z Londynu

Na tegorocznych targach tematem przewodnim na polskim stoisku jest Euro 2012.

Oprócz tradycyjnych standów, przy których można zasięgnąć informacji od 29 wystawców, organizatorzy zadbali też o motywy typowo piłkarskie. I tak pomiędzy polskim a ukraińskim stoiskiem pojawiła się ogromna konstrukcja przypominająca piłkę.

W środku, zwiedzający mogą m.in. zagrać w piłkarzyki, na telebimach obejrzeć prezentacje miast, które gościć będą u siebie Euro, obejrzeć niewielką wystawę poświęconą tej imprezie oraz zakręcić piłkarskim kołem fortuny.

Zmęczeni zwiedzaniem setek stoisk, mogą przysiąść na wygodnych piłkach-pufach i pobawić się w układanie piłkarskich puzzli oraz scrabble.

O Euro oraz towarzyszących mu imprezach dla kibiców, m.in. Poland 2012 Football FanCamp można także porozmawiać z ubranymi w piłkarskie stroje hostessami oraz „sędzią”, w rolę którego wcielił się Marcin Frej.

- Przychodzi mnóstwo osób, które głośno chwalą to, że na naszym stoisku nie ma „wystawki”, ale jest prawdziwa energia i fajne emocje, i że można się pobawić, a przy tym jeszcze mnóstwo dowiedzieć – mówi.

I właśnie ta energia najbardziej spodobała się organizatorom World Travel Market, którzy przyznali polskiej obsłudze stoiska nagrodę w kategorii Best Stand Personnel. W uzasadnieniu werdyktu, jurorzy podkreślili także „niezwykłą gościnność, uprzejmość oraz dobre maniery obsługi”, a także doskonałą znajomość promowanego wydarzenia. Nie bez znaczenia był także fakt, że Polakom, do wspólnej zabawy udało się namówić setki osób.

Odwiedzający polskie stoisko, którzy nie do końca interesują się piłką nożną, mają możliwość zrobienia sobie fotografii na tle polskich stadionów, na których odbywać się będzie Euro lub najpiękniejszych zabytków Warszawy, Wrocławia, Poznania i Gdańska. Wystarczy tylko stanąć przed specjalną kamerą, wybrać tło, by za chwilę zobaczyć swoją twarz w wirtualnej Polsce, a po chwili odebrać gotowe zdjęcie.

Nagrodę w kategorii Best Stand for Doing Business otrzymała Irlandia, w kategorii Best Stand Design wygrała Kostaryka, a w kategorii Best Stand for Interacting with Travel Agents wyróżniono Słowenię.

Korespondencja z Londynu

Na tegorocznych targach tematem przewodnim na polskim stoisku jest Euro 2012.

Pozostało 97% artykułu
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Zwinny, wyrazisty i dynamiczny. SUV, który bryluje na europejskich salonach
Lotniska
Tadeusz Syryjczyk: Rozbudowa lotniska w Radomiu to wyrzucanie pieniędzy
Turystyka
Sun & Fun - stara marka, nowy właściciel
Materiał Promocyjny
Nowe miejsce spotkań dla biznesu i kultury w Krakowie. W kwietniu otwarcie unikalnego konceptu Stradom House
Materiał Promocyjny
THE FUTURE OF FINANCE
Turystyka
Travelbay - polski startup, który wkrótce podbije Europę
Materiał Promocyjny
Nowe finansowanie dla transportu miejskiego w Polsce Wschodniej