O Euro oraz towarzyszących mu imprezach dla kibiców, m.in. Poland 2012 Football FanCamp można także porozmawiać z ubranymi w piłkarskie stroje hostessami oraz „sędzią”, w rolę którego wcielił się Marcin Frej.
- Przychodzi mnóstwo osób, które głośno chwalą to, że na naszym stoisku nie ma „wystawki”, ale jest prawdziwa energia i fajne emocje, i że można się pobawić, a przy tym jeszcze mnóstwo dowiedzieć – mówi.
I właśnie ta energia najbardziej spodobała się organizatorom World Travel Market, którzy przyznali polskiej obsłudze stoiska nagrodę w kategorii Best Stand Personnel. W uzasadnieniu werdyktu, jurorzy podkreślili także „niezwykłą gościnność, uprzejmość oraz dobre maniery obsługi”, a także doskonałą znajomość promowanego wydarzenia. Nie bez znaczenia był także fakt, że Polakom, do wspólnej zabawy udało się namówić setki osób.
Odwiedzający polskie stoisko, którzy nie do końca interesują się piłką nożną, mają możliwość zrobienia sobie fotografii na tle polskich stadionów, na których odbywać się będzie Euro lub najpiękniejszych zabytków Warszawy, Wrocławia, Poznania i Gdańska. Wystarczy tylko stanąć przed specjalną kamerą, wybrać tło, by za chwilę zobaczyć swoją twarz w wirtualnej Polsce, a po chwili odebrać gotowe zdjęcie.
Nagrodę w kategorii Best Stand for Doing Business otrzymała Irlandia, w kategorii Best Stand Design wygrała Kostaryka, a w kategorii Best Stand for Interacting with Travel Agents wyróżniono Słowenię.