Turystyczne Mistrzostwa Blogerów to oparty na grywalizacji konkurs, którego celem jest popularyzacja turystyki krajowej. 16 finalistów reprezentujących poszczególne województwa ruszyło 8 lipca w Polskę, by opisywać, fotografować i filmować najpiękniejsze jej zakątki. Każdy musi przygotować minimum trzy wpisy na blog, nakręcić dwa materiały wideo i zamieścić po dziewięć postów na Facebooku i Instagramie, ukazujących atrakcyjne, ale wciąż nieodkryte miejsca w jego regionie.
Zobacz: "Ruszają Turystyczne Mistrzostwa Blogerów".
Jak informuje w komunikacie organizator mistrzostw, Polska Organizacja Turystyczna, blogerów czeka jeszcze jedno zadanie wymyślone przez partnera konkursu, PKP Intercity - pokazanie Polski z okna pociągu i przedstawienie w ciekawy i kreatywny sposób zalet podróżowania pociągiem.
W ramach konkurencji „Polska z okien pociągu PKP Intercity" blogerzy będą musieli przygotować dodatkowy wpis okraszony co najmniej ośmioma zdjęciami. Autorzy trzech najlepszych wpisów dostaną od przewoźnika imienne karty - roczną, półroczną i trzymiesięczną - na przejazdy pociągami PKP Intercity (pierwszą klasą) o łącznej wartości 30 tysięcy złotych.
- Polski narodowy przewoźnik jest naszym naturalnym partnerem w większości działań na rynku krajowym. Chcemy nie tylko promować wśród naszych rodaków ciekawe zakątki Polski, ale także zachęcać ich do podróżowania różnymi środkami transportu - mówi prezes POT Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie.