Reklama
Rozwiń

Radisson Blu z widokiem na Tatry

Grupa hotelowa Radisson otworzyła w Zakopanem hotel Radisson Blu. To pierwszy obiekt tej marki w podtatrzańskim kurorcie

Publikacja: 04.06.2019 13:28

Foto: Materiały promocyjne

Jak informuje grupa Radisson w komunikacie, pojawienie się Radissona Blu u podnóża Tatr to „część strategicznych planów rozwoju Radisson Hotel Group w Europie Środkowej i Południowej".

Obiekt, który nazywa się Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane, ma 158 pokojów i apartamentów urządzonych w „stylu skandynawskim" z elementami góralskimi. Wśród nich jest też apartament prezydencki o powierzchni 155 metrów kwadratowych z trzema sypialniami (każda z łazienką), aneksem kuchennym, salonem, salą kinową i loggią. W ciągu kilku miesięcy ma zostać otwarta druga część budynku z 68 apartamentami.

Zobacz też: "Park Inn by Radisson w Poznaniu jedenastym hotelem Radissona".

W restauracji Roots Brasserie goście mogą spróbować dań kuchni polskiej w nowoczesnym wydaniu, przygotowanych z lokalnych produktów, a na drinka wstąpić do „przytulnego szkockiego baru" Down Under.

W hotelu jest także centrum spa i wellness z siłownią, 20-metrowym basenem, jacuzzi, sauną i łaźnią typu rasul, a także siedem sal konferencyjnych.

Do Radisson Hotel Group należy w sumie ponad 1400 hoteli ośmiu marek. Oprócz Radissona Blu są to: Radisson, Radisson Red, Radisson Collection, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson i prizeotel. W Polsce grupa ma 17 obiektów o łącznej liczbie 3,8 tysiąca pokojów - w użytku bądź w przygotowaniu.

Czytaj też: "Radisson Collection w Warszawie czeka na gości".

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku