Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.09.2018 13:24 Publikacja: 13.09.2018 13:24
Foto: Fotorzepa, Darius Majgier Darius Majgier
W ostatnich miesiącach LOT bardzo obniżył oba wskaźniki. Portal Pasazer.com wykazał, że w czerwcu miał miejsce silny spadek punktualności przewoźnika - do 59,8 procent i 37 minut średniego spóźnienia. W sierpniu zaś wskaźnik punktualności sięgnął nieco ponad 66,5 procent, a średni czas opóźnienia zmniejszył się do 32 minut. W sierpniu LOT obsłużył ponad 11,4 tys. lotów, ale odwołał 270 rejsów.
Teraz, jak pisze w komunikacie biuro prasowe przewoźnika, w ciągu kilku tygodni LOT osiągnął regularność na poziomie powyżej 99 procent, a ostatni tydzień operacji był dotychczas najlepszym okresem od początku 2018 roku pod względem regularności wykonywanych połączeń z wynikiem sięgającym powyżej 99,5 procent.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas