Esky: Cel - więcej Ameryki Południowej, USA i Europy

Internetowy agent turystyczny eSky wypracował w 2017 roku prawie 135 milionów złotych przychodów i zysk operacyjny EBITDA w wysokości około 23 milionów złotych

Publikacja: 25.04.2018 12:19

W tym roku eSky zamierza wejść na rynek argentyński

W tym roku eSky zamierza wejść na rynek argentyński

Foto: Bloomberg

Jak podaje w komunikacie Grupa eSky, wywodząca się z Polski, ale działająca też w innych krajach Europy Środkowo–Wschodniej i w Ameryce Południowej, w 2017 roku wypracowała prawie 135 milionów złotych przychodów netto z prowadzonej działalności i zysk operacyjny EBITDA na poziomie około 23 milionów złotych. Dwuletnia dynamika wzrostu EBITDA grupy wyniosła 66 procent, a całkowita wartość dokonanych transakcji (Total Transaction Value) w 2017 roku przekroczyła 1,1 miliarda złotych.

Przychody eSky.pl

"Ambitne plany Grupy na 2018 i kolejne lata zakładają m.in. dalszą ekspansję w Ameryce Południowej oraz USA, wejście na wybrane rynki europejskie oraz rozwój oferty pakietowej dla użytkowników" - czytamy w komunikacie.

EBITDA eSky.pl

Źródło: eSky.pl

- Systematycznie rośniemy, inwestujemy zarówno w nowe rynki, rozwiązania produktowe, jak i technologie - wyjaśnia cytowany tam wiceprezes Łukasz Neska. - Obrana kilka lat temu strategia przynosi bardzo dobre rezultaty. Mamy bardzo dobre pozycje na kluczowych dla nas rynkach, czyli w Polsce, Brazylii, Rumunii i Bułgarii. W pozostałych krajach jesteśmy lub wkrótce będziemy w pierwszej trójce największych pod względem przychodów agentów turystycznych online.

Od 2015 roku Grupa eSky rozwija także swoje rozwiązania technologiczne, dzięki którym możliwa jest integracja danych od ponad 100 linii lotniczych i od hoteli. W ofercie eSky klienci mogą znaleźć pakiety łączące lot i nocleg z ponad milionem apartamentów i hoteli na świecie.

W 2018 i w kolejnych latach firma zamierza wejść m.in. do Argentyny, Urugwaju, Chile, Ekwadoru i Meksyku. Myślimy też o zaadresowaniu społeczności hiszpańskojęzycznej w USA. - Mamy mocne kompetencje właśnie na rynkach hiszpańskojęzycznych, stąd decyzja, by nasz serwis eDestinos.com skierować również do odbiorców w Stanach Zjednoczonych. Ponadto, zamierzamy poszerzyć obecność w Europie. Dotychczas byliśmy skoncentrowani na krajach z pasa środkowo-wschodniego od Polski, przez Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Mołdawię, Bułgarię, aż do Turcji. Teraz przyglądamy się także krajom europejskiej północnej i zachodniej  Europy – dodaje Neska.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"