FlixBus i PolskiBus już z jedną stroną www

Dwa miesiące po ogłoszeniu współpracy FlixBus i PolskiBus zintegrowały systemy sprzedażowe. Klienci wchodzący na stronę Polskiego Busa zostają przekierowani do serwisu FlixBusa

Publikacja: 28.02.2018 08:37

FlixBus i PolskiBus już z jedną stroną www

Foto: materiały prasowe

– Połączenie systemów zakupowych to jeden z ważniejszych etapów integracji, dzięki któremu pasażerowie w Polsce będą mogli korzystać z wszelkich udogodnień, jakie oferuje FlixBus – komentuje, cytowany w komunikacie prasowym, Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska. – Wszystkie bilety wcześniej zakupione na PolskiBus.com oczywiście zachowują ważność. Przez okres przejściowy, do wejścia letniego rozkładu FlixBusa, podczas odprawy będzie obowiązywać lista papierowa i bilety w postaci QR kodu – na telefonie lub wydrukowanym bilecie - dodaje.

Dzięki integracji pasażerowie zyskają dostęp do większej siatki połączeń, łatwiejszych przesiadek między autobusami w ramach jednego biletu i szybkiej odprawy dzięki biletom w postaci QR kodu, skanowanego przez kierowcę. Będą mieli też możliwość korzystania z aplikacji mobilnej z dotychczasową siatką Polskiego Busa i programem Twój Przystanek.

W samych autokarach poza zmianą koloru z czerwonego na zielony pasażerowie przewoźnik wprowadził też większą przestrzeń na nogi, darmowy dostęp do Wi-Fi również za granicą i gniazdka elektryczne przy każdym siedzeniu. – Do tej pory już prawie 50 autobusów Polskiego Busa zmieniło barwy na zielone i zostało dostosowane do standardów FlixBusa – podkreśla Leman.

Jak opisuje, standardy FlixBusa dotyczą też bezpieczeństwa i ekologii. Każdy jeżdżący w zielonych barwach autobus wyposażony jest w systemy wspierania kierowcy, systemy awaryjnego hamowania i systemy ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.

– Komfort i bezpieczeństwo pasażerów to dla nas sprawy priorytetowe, czego potwierdzeniem jest także przyznany nam niedawno certyfikat „Bezpieczny pasażer" Małopolskich Dworców Autobusowych w Krakowie – mówi Leman. – Przekierowanie sprzedaży da nam dodatkowo możliwość lepszego planowania letniej siatki połączeń i przeprowadzania promocji, z których pierwsze ruszą już wkrótce – zapowiada.

FlixBus, założony w Niemczech jako start-up w 2013 roku, podaje, że ma największą międzymiastową sieć połączeń autobusowych w Europie. Realizuje dziennie 250 tysięcy połączeń do 1400 kierunków w 26 krajach. Koncern współpracuje z 250 lokalnymi partnerami autobusowymi.

– Połączenie systemów zakupowych to jeden z ważniejszych etapów integracji, dzięki któremu pasażerowie w Polsce będą mogli korzystać z wszelkich udogodnień, jakie oferuje FlixBus – komentuje, cytowany w komunikacie prasowym, Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska. – Wszystkie bilety wcześniej zakupione na PolskiBus.com oczywiście zachowują ważność. Przez okres przejściowy, do wejścia letniego rozkładu FlixBusa, podczas odprawy będzie obowiązywać lista papierowa i bilety w postaci QR kodu – na telefonie lub wydrukowanym bilecie - dodaje.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Bolączki inwestorów – od kadr po zamówienia
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive