Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.02.2018 06:46 Publikacja: 26.02.2018 06:46
fot. Schauisland Reisen
Foto: Materiały promocyjne
Kuoni opublikowało kolejną edycję wydawanego co roku raportu „Worldwide Trends Report 2018" - informuje portal branżowy Travel Weekly. Z publikacji wynika, że coraz więcej turystów gubi się w gąszczu dostępnych w sieci danych na temat wakacyjnych miejsc. Badanie pokazało, że przed skorzystaniem z pomocy profesjonalisty podróżni spędzają ponad godzinę na samodzielnym szukaniu ofert. 79 procent osób, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez Censuswide na zlecenie touroperatora w styczniu tego roku, czuje się przytłoczonych forami, opiniami i cenami. Kuoni podaje, że prawie dwie trzecie pytanych chce mieć zaś pewność, że osoba, u której rezerwują wyjazd, faktycznie była w danym miejscu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
W Paryżu pokazany został niezwykły smartfon – realme GT 7 Dream Edition – który powstał w wyniku współpracy realme i Aston Martin Formula One® Team. To prawdziwy zabójca flagowców 2025 roku.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas