Zagubieni internauci wracają do agentów

Zbyt wiele dostępnych internecie informacji na temat wyjazdów turystycznych sprawia, że klienci wracają do profesjonalnych doradców turystycznych - podaje biuro podróży Kuoni

Publikacja: 26.02.2018 06:46

fot. Schauisland Reisen

fot. Schauisland Reisen

Foto: Materiały promocyjne

Kuoni opublikowało kolejną edycję wydawanego co roku raportu „Worldwide Trends Report 2018" - informuje portal branżowy Travel Weekly. Z publikacji wynika, że coraz więcej turystów gubi się w gąszczu dostępnych w sieci danych na temat wakacyjnych miejsc. Badanie pokazało, że przed skorzystaniem z pomocy profesjonalisty podróżni spędzają ponad godzinę na samodzielnym szukaniu ofert. 79 procent osób, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez Censuswide na zlecenie touroperatora w styczniu tego roku, czuje się przytłoczonych forami, opiniami i cenami. Kuoni podaje, że prawie dwie trzecie pytanych chce mieć zaś pewność, że osoba, u której rezerwują wyjazd, faktycznie była w danym miejscu.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Edycja marzeń, czyli realme inspirowany Formułą 1
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta