Zagubieni internauci wracają do agentów

Zbyt wiele dostępnych internecie informacji na temat wyjazdów turystycznych sprawia, że klienci wracają do profesjonalnych doradców turystycznych - podaje biuro podróży Kuoni

Publikacja: 26.02.2018 06:46

fot. Schauisland Reisen

fot. Schauisland Reisen

Foto: Materiały promocyjne

Kuoni opublikowało kolejną edycję wydawanego co roku raportu „Worldwide Trends Report 2018" - informuje portal branżowy Travel Weekly. Z publikacji wynika, że coraz więcej turystów gubi się w gąszczu dostępnych w sieci danych na temat wakacyjnych miejsc. Badanie pokazało, że przed skorzystaniem z pomocy profesjonalisty podróżni spędzają ponad godzinę na samodzielnym szukaniu ofert. 79 procent osób, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez Censuswide na zlecenie touroperatora w styczniu tego roku, czuje się przytłoczonych forami, opiniami i cenami. Kuoni podaje, że prawie dwie trzecie pytanych chce mieć zaś pewność, że osoba, u której rezerwują wyjazd, faktycznie była w danym miejscu.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
https://track.adform.net/adfserve/?bn=78448410;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"