Reklama

Zagubieni internauci wracają do agentów

Zbyt wiele dostępnych internecie informacji na temat wyjazdów turystycznych sprawia, że klienci wracają do profesjonalnych doradców turystycznych - podaje biuro podróży Kuoni

Publikacja: 26.02.2018 06:46

fot. Schauisland Reisen

fot. Schauisland Reisen

Foto: Materiały promocyjne

Kuoni opublikowało kolejną edycję wydawanego co roku raportu „Worldwide Trends Report 2018" - informuje portal branżowy Travel Weekly. Z publikacji wynika, że coraz więcej turystów gubi się w gąszczu dostępnych w sieci danych na temat wakacyjnych miejsc. Badanie pokazało, że przed skorzystaniem z pomocy profesjonalisty podróżni spędzają ponad godzinę na samodzielnym szukaniu ofert. 79 procent osób, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez Censuswide na zlecenie touroperatora w styczniu tego roku, czuje się przytłoczonych forami, opiniami i cenami. Kuoni podaje, że prawie dwie trzecie pytanych chce mieć zaś pewność, że osoba, u której rezerwują wyjazd, faktycznie była w danym miejscu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama