TUI szkoli internetowych doradców

Internetowy doradca klienta to nowe stanowisko w koncernie TUI. Pierwszych chętnych do pracy z klientami on-line niemiecki oddział touroperatora przyjmie już w sierpniu

Aktualizacja: 02.02.2018 07:44 Publikacja: 02.02.2018 07:23

TUI szkoli internetowych doradców

Foto: Pixabay

Touroperator uruchamia program szkoleniowy dla ludzi zainteresowanych pracą w obsłudze klientów kupujących on-line. Uczestnicy będą się uczyć zarówno w centrali w Hanowerze, jak i w Berlinie, gdzie swoją siedzibę ma TUI.com.

Nabór już się rozpoczął. Jak wyjaśnia Bettina Gläser-Krahn, kierowniczka działu szkoleń w TUI Deutschland, kandydaci poza tym, że mają chęć poznać tajniki pracy w handlu internetowym (e-commerce), interesują się technologicznymi nowinkami i marketingiem, muszą dobrze znać język angielski i mieć już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta