TUI szkoli internetowych doradców

Internetowy doradca klienta to nowe stanowisko w koncernie TUI. Pierwszych chętnych do pracy z klientami on-line niemiecki oddział touroperatora przyjmie już w sierpniu

Aktualizacja: 02.02.2018 07:44 Publikacja: 02.02.2018 07:23

TUI szkoli internetowych doradców

Foto: Pixabay

Touroperator uruchamia program szkoleniowy dla ludzi zainteresowanych pracą w obsłudze klientów kupujących on-line. Uczestnicy będą się uczyć zarówno w centrali w Hanowerze, jak i w Berlinie, gdzie swoją siedzibę ma TUI.com.

Nabór już się rozpoczął. Jak wyjaśnia Bettina Gläser-Krahn, kierowniczka działu szkoleń w TUI Deutschland, kandydaci poza tym, że mają chęć poznać tajniki pracy w handlu internetowym (e-commerce), interesują się technologicznymi nowinkami i marketingiem, muszą dobrze znać język angielski i mieć już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"