Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Touroperator uruchamia program szkoleniowy dla ludzi zainteresowanych pracą w obsłudze klientów kupujących on-line. Uczestnicy będą się uczyć zarówno w centrali w Hanowerze, jak i w Berlinie, gdzie swoją siedzibę ma TUI.com.
Nabór już się rozpoczął. Jak wyjaśnia Bettina Gläser-Krahn, kierowniczka działu szkoleń w TUI Deutschland, kandydaci poza tym, że mają chęć poznać tajniki pracy w handlu internetowym (e-commerce), interesują się technologicznymi nowinkami i marketingiem, muszą dobrze znać język angielski i mieć już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas